عکس استثنایی از یک شوی لباس زنانه

«بانورشما» که اهل بمبئی است دوسال قبل زمانی که همراه خواهرش به یک آموزشگاه می‌رفتند هدف اسیدپاشی دامادشان قرارگرفته است. البته وی گفته درخیابان ناگهان بادیدن داماد عصبانی‌شان ودیدن ظرف اسید دردست وی وبرای دفاع ازخواهرش مقابل شوهرخواهرش ایستاده است. دخترجوان گفت که پس ازاسیدپاشی زندگی‌اش بشدت تغییر کرده بود. چراکه بینایی خود را نیزازدست داده و بشدت افسرده شده بود. به همین خاطر اعتماد به نفسش را از دست داده و هیچ اراده‌ای برای انجام کارهایش را تا مدتها نداشت. اما با گذشت دو سال از این جنایت هولناک وپس از انجام چند عمل جراحی شرایط زندگی‌اش تغییرکرده است. او به تازگی به درخواست یک طراح مد به عنوان مدل در هفته مد نیویورک شرکت کرد و به عنوان یک قربانی اسید پاشی در کنار دیگر مدل‌ها حضور یافت و دقایق طولانی تشویق شد. کار در مدلینگ نیویورک می‌تواند بزرگترین انگیزه و تحول زندگی‌اش باشد و مسیر زندگی وی را تغییر دهد.
وی اضافه می‌کند: تاکنون 9 عمل جراحی داشته و کارکردن در مد همواره برایش آرزویی بزرگ و دست نیافتنی بوده که با این حادثه و چهره کنونی‌اش حتی تصورش را نمی‌کرده تا به هفته مد دعوت شود.
وی می‌گوید امیدوار است تا حضورش درهفته مد نیویورک اعتماد به نفس قربانیانی همچون او را بالا برده و فرصتی باشد برای افرادی که همانند وی دچار چنین مشکلات وحشتناکی هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

نوزاد فروشی تلگرامی / حساب پدر پر شده بود

حمله وحشیانه زن جوان به دو زن جوان محجبه + عکس

مرد افغان به پسر معلول هم رحم نکرد/ این مرد کثیف به 15 سال زندان محکوم شد اما...

بازسازی صحنه ای در ساحل به خاطر پنهان مانده عشق سارا 45 سالهماجرای عذرخواهی مادرشوهر و دست بوسی عروس در کلانتری

ماجرای آرایش شب عروسی بازیگرزن ایرانی +عکس

کدخبر: 224485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟