جزئیات مرگ خود خواسته پسر 13 ساله در تهران +عکس

لحظاتی قبل مأموران مرکز فوریت‌های پلیس ی 110 تهران از وقوع یک حادثه مرگبار باخبر شدند.مأموران با حضور در منطقه سبلان خیابان داوودآبادی دریافتند یک پسربچه خود را حلق‌آویز کرده است.
با حضور بازپرس جنایی تهران بزرگ در محل وقوع حادثه مشخص شد متوفی پسر بچه 13 ساله‌ای به نام رضا است که خود را در اتاقش حلق‌ آویز کرده است.
بررسی‌های اولیه و همچنین شواهد موجود حکایت از آن دارد که این پسر بچه به دلایل عاطفی دست به این اقدام زده است.همچنین براساس اطلاعات اولیه از این پسربچه یک وصیت نامه به جا مانده است.

تجدیدی، دلیل خودکشی پسر نو جوان
پسر نوجوان زمانی که متوجه شد در دو درس تجدید آورده، خود را در خانه‌اش در شرق تهران به دار آویخت.
به گزارش جام‌جم، ساعت 16 و 30 دقیقه دیروز زنی با پلیس تماس گرفت و از خودکشی پسر 13 ساله همسایه‌شان در خیابان سبلان شمالی تهران خبر داد. ماموران کلانتری نارمک با حضور در محل و بررسی خانه با جسد پسر نوجوان در اتاق خواب روبه‌رو شدند. با مرگ مشکوک این پسر 13 ساله ماجرا به بازپرس مرادی، کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد.
تحقیقات اولیه بازپرس جنایی از همسایه‌ها نشان می‌داد که زن همسایه از شوهرش جدا شده بود و این مادر و پسر 13ساله از مدتی پیش در این مجتمع ساکن شده بودند. مادر پسر نوجوان در ادامه تحقیقات گفت: برای انجام کاری به بیرون از خانه رفته بودم. زمانی که بازگشتم، چند مرتبه پسرم را صدا زدم که پاسخی نداد. زمانی که به اتاق خواب رفتم، مشاهده کردم که او با شال زنانه خود را از میله کمد آویزان کرده است. بسرعت او را پایین آوردم اما پسرم نفس نمی‌کشید.
پسرم از خودش نامه‌ای بر جای گذاشته که در آن نوشته مادر مرا حلال کن و از دو نفر نام برده که عامل خودکشی‌اش هستند و نیز گفته که چون در دو درس تجدید شده دیگر حاضر به ادامه این زندگی نیست.
در این مرحله با هماهنگی قضایی، جسد پسر نوجوان به پزشی قانونی منتقل شده است. همچنین دستور تحقیقات برای مشخص شدن این که دست‌نوشته به‌جامانده از پسر نوجوان مربوط به وی بوده یا نه صادر شده است. بازپرس همچنین دستور تحقیق کارآگاهان از مادر این پسر را صادر کرده است
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟