453 کیلوگرم موادمخدر دردرگیری با قاچاقچیان مسلح در مرز سراوان کشف شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان سردار رهام بخش حبیبی روز شنبه با تشریح این عملیات افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان برای انتقال موادمخدر از مسیر روستای «هیتوک» سراوان به داخل کشور مطلع شده و برای دستگیری سوداگران مرگ اقدام کردند.
وی بیان کرد: تیم های عملیاتی مرزبانی با اتخاذ مواضع مناسب موفق شدند قاچاقچیان موادمخدر را در ارتفاعات روستای هیتوک شناسایی و برای دستگیری آنان اقدام کنند که قاچاقچیان مسلح با مشاهده ماموران به سمت آنان تیراندازی کردند اما با آتش پرحجم مرزداران رو به رو شدند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این درگیری مسلحانه یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و راننده خودرو و یک نفر دیگر از قاچاقچیان به داخل روستا متواری شدند.
سردار حبیبی افزود: مرزبانان ضمن محاصره روستا خودرو مورد نظر را شناسایی و توقیف کردند اما قاچاقچیان با استفاده از ازدحام جمعیت و تجمع اهالی روستا از محل متواری شدند.
ارشد مرزبانی جنوب شرق کشور ادامه داد: نیروهای مرزبانی در بازرسی خودرو تویوتا 453 کیلو و 600 گرم موادمخدر از نوع تریاک، یک دستگاه خودرو، سه قبضه سلاح کلاش، 9 تیغه خشاب حاوی 229 تیر جنگی و یک ثوب سینه خشاب کشف و ضبط کردند.
سردار حبیبی با تاکید بر ادامه عملیات برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بدانند که مرزداران غیور با هوشیاری و اقتدار با هرگونه ناامنی مقابله کرده و در این راه ذره ای عقب نشینی نمی کنند.
سراوان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 159808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟