اعتراف به گروگانگیری یک سرمایه گذار در فردیس + عکس متهمان

سرهنگ " ایوب احمدی " فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاء پرونده شکایت خانواده ای از دادسرای عمومی انقلاب یکی از شهر های شرقی کشور مبنی بر به گروگان گرفته شدن فرزند 28 ساله شان توسط فرد یا افرادی و درخواست مبلغ 2 میلیارد و 600 میلیون ریال در قبال آزادی وی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: طبق اظهارات خانواده فرد ربوده شده که در یکی از شهرهای شرقی کشور که محل تردد مسافران زیادی نیز هست، فرزندشان به صورت اتفاقی با یکی از همین مسافران در همان جلسه اول دیدارشان دوست شده و در خصوص مسائل مالی صحبت کرده و اینکه قصد شروع یک پروژه کاری بزرگ با سرمایه زیادی را دارد را مطرح می کند .

سرهنگ احمدی بیان داشت : آن شخص با شنیدن صحبت های فرد ربوده شده به وی پیشنهاد می دهد به شهرستان فردیس واقع در استان البرز عزیمت کند تا با سرمایه گذاری در این شهر از سود آوری بیشتری بهره مند شود؛ جوان مزبور نیز بدون تحقیق و بررسی موضوع راهی کرج می شود که به محض رسیدن به مقصد، تلفن همراه وی خاموش و دیگر پاسخگوی تماس هایی که از طرف خانواده اش برقرار می شد، نبوده است .

وی گفت : ماموران پلیس آگاهی با شنیدن اظهارات خانواده فرد ربوده شده و مطالعه دقیق پرونده با بهره گیری از علوم و فنون پلیسی و تکنیک های نوین کشف جرم، بالاخره ردی از فرد گروگان گیر پیدا کردند .

این مقام انتظامی ادامه داد:با تلاش شبانه روزی ماموران محل اختفای فرد ربوده شده شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی یکی از متهمان دستگیر و فرد ربوده شده نیز آزاد و تحویل خانواده اش می شود.

سرهنگ احمدی گفت: با دستگیری این فرد، وی به جرم خود اقرار و اعتراف کرد با همدستی یکی از دوستان خود اقدام به این کار کرده اند که با راهنمایی های متهم اصلی، همدست وی نیز در اقدامی جداگانه دستگیر شد .

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس تمام تلاش خود را در مبارزه با بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه می کند، ادامه داد: با تلاش ماموران، در کمتر از 48 ساعت این دو گروگان گیر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در خاتمه گفت : به شهروندان توصیه می شود در ارتباط با افراد بیگانه نهایت دقت را به خرج دهند و به هر فرد بیگانه ای اعتماد نکنند تا شاهد موارد مشابه نباشیم .

کدخبر: 75703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟