فیلم های تلگرامی دوست یک زن از خارج برای او دردسرساز شد + تصاویر
حجم ویدیو: 10.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

این زن با توجه به چند شکایت به دادسرای تهران احضار شده است.

پروننده این زن از زمانی تشکیل شد که یکی از دوستانش فیلم هایی از شکنجه سگ ها توسط وی را در اختیار داشت به انتشار آنها در فضای مجازی پرداخت.

فیلم ها خیلی دلخراش و ناراحت کننده هستند و همه را متاثر می کنند تا جاییکه خیلی ها با در اختیار داشتن نشانی خانه زن شکنجه گر در برابر ساختمان تجمع کردند و پلیس هم مداخله کرد.

اما این زن که گفته می شود مخفیانه در خانه اش پانسیون خانگی برای نگهداری از سگ ها و گربه های دیگران دایر کرده و در ازای این کار از صاحبان سگ ها پول میلیونی می گرفت، دفاعیات عجیبی دارد او خود را مربی حیوانات خوانده و می گوید دوستش بخاطر اختلاف با وی بود که برایش پاپوش درست کرده است و هیچ گاه سگی را آزار و شکنجه نداده است.

اما در فیلم ها دیده می شود که این زن خودش از صحنه شکنجه سگ های کوچک تصویربرداری کرده است و بی رحمانه سگ ها را کتک می زند و با فشاردادن پایش روی گلوی یکی از سگ ها او را تا سرحد خفگی پیش می برد.

در بخش های دیگری از فیلم ها دیده می شود که زن خشن با لگد های محکم به سر و شکم سگ خانگی ضربه های محکم می زند و حتی سر سگ را با دست گرفته و محکم به سرامیک کف خانه اش می کوبد یا به سگ دیگری به همراه ناسزاگفتن لگد می زند.

با واکنش مردم 3 سگ نجات یافته و به دامپزشکی انتقال داده می شوند که معاینات نشان می دهد همان سگ کوچک که در بیشتر بخش های فیلم دیده می شود زخم های زیادی روی سر،صورت،بدن و پاهایش دارد که بلافاصله تحت درمان قرار می گیرد .

سگ دیگری بخاطر در قفس بودن و اجازه نیافتن برای راه رفتن زخم بستر گرفته و یکی دیگر از سگ ها که زخم های قدیمی روی بدنش است بشدت افسرده بوده است.

گفته می شود 3 توله دیگر نیز در این خانه بود که هیچ اثری از آنها نیست و شاید به صاحبانشان بازگردانده شده باشند.

در حالیکه زن شکنجه گر مدام با ارسال پیام هایی در فضای مجازی سعی دارد خود را بی گناه نشان دهد، فیلم هایی از سلطه گری های او بر سگ ها نیز انتشار یافته که در آن به سبک سیرک ها سگ ها را با دستوراتی مجبور می کند حرکاتی نمایشی را انجام دهند و جالب اینکه صدای این زن در همه فیلم های نمایشی و شکنجه سگ ها یکی بوده و حتی در یکی از فیلم های نمایشی که تنها پاهای زن شکنجه گر دیده می شود وی همان کفش های سبزی را پوشیده که در صحنه شکنجه با آنها به سگ کوچک لگد می زد یا پایش را روی گلوی این سگ فشار می داد و در یک فیلم نمایشی دیگر نیز سگی دیده می شود که در فیلمی این زن که می گوید مربی حیوانات بوده و همه حیوانات را دوست دارد با لگد سگ را می زند و از او می خواهد از ترس بلرزد.

یک فایل صوتی نیز از زن شکنجه گر در فضای مجازی انتشار یافته که وحشتناک و بی ادبانه است وی بعد از انتشار تصاویرش با همان دوست خود تماس گرفته و با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند با او برخورد قانونی کند تهدید می کند که سگ ها را خواهد کشت و اشاره دارد که سادیسم دارد و از شکنجه حیوانات لذت می برد.

این در حالی است که قانون کشورمان با انسان های حیوان ازار برخوردی جدی می کند و از همین رو با طرح شکایت گروهی از زنان و مردان در دادسرای ناحیه 3- ملاصدرا- پرونده ای قضایی تشکیل شده و این زن شکنجه گر تحت تعقیب است.

بنابه این گزارش، از فیلم ها و اطلاعات چنین به نظر می رسد که زن شکنجه گر که پانسیون را به تنهایی اداره می کند برای مهار و کنترل سگ ها دور از چشم صاحبانشان آنان را هدف شکنجه قرار می دهد و به جای رسیدگی به این حیوانات خانگی در قبال دستمزدش آنها را به باد کتک می گیرد تا از ترس آرام باشند.

کدخبر: 73082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟