قاتل به خفه کردن زنش با جوراب زنانه اعتراف کرد / زن در کانال های تلگرام عضو بود+عکس

به گزارش رکنا ، جلسه رسیدگی به این پرونده صبح دوشنبه 15 شهریور ماه امسال در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد و ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.
وی گفت: سیاوش 41ساله متهم است نیمه شب 27 اسفند 94 همسر 39ساله اش به نام مهناز را در خانه شان در دوراهی قپان تهران کشت.اکنون با توجه به رضایت اولیای دم طبق ماه 612 قانون مجازات اسلامی برایش تقاضای کیفر دارم.
سپس سیامک در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و همسرم 25سال با هم زندگی کردیم و هیچ مشکلی با هم نداشتیم تا اینکه متوجه شدم او به عضویت شبکه تلگرام در آمده است. به همین خاطر به او اعتراض کردم. به او گفتم نباید عضو شبکه های اجتماعی باشد اما قبول نکرد و با هم درگیر شدیم. به همین خاطر همسرم قهر کرد و به خانه مادرش رفت. چون نزدیک عید بود پسرم به خانه مادر بزرگش رفت و مادرش را به خانه برگرداند. پسرم به خانه خواهرش رفته بود که من و همسرم بار دیگر سر عضویت او در شبکه های اجتماعی با هم درگیرشدیم و من در اوج خشم با چاقو دو ضربه به بازوی همسرم زدم اما بلافاصله پشیمان شدم و دستش را با شال بستم ولی درگیری ما تا ساعت 3 صبح طول کشید.
وی ادامه داد: همسرم می خواست بار دیگر خانه را ترک کند که مانع او شدم.
او هم جوراب زنانه را دور گردنش انداخت و گفت می خواهد خودکشی کند.من هم جوراب را دور گردنش پیچیدم و کشیدم تا جان سپرد.من واقعا قصد کشتن همسرم را نداشتم و به همین خاطر هم پسر و دخترم اعلام گذشت کردند. مادر زنم هم بدون قید و شرط اعلام رضایت کرد و حالا از هیات قضایی تقاضای بخشش دارم.
بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند وسیامک طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی به 3 تا 10 سال زندان محکوم خواهد شد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 213785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟