کارگردان معروف با همسایه‌ها می آید +عکس

علیرضا سبط احمدی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «همسایه ها» گفت: متاسفانه رسانه ها بدون کسب اطلاع و آگاهی درست از اخبار، مطالبی منتشر می کنند که بعدا باید توسط عوامل تکذیب شود و در همین رابطه هم باید بگویم این سریال که پیش تر به اشتباه با کارگردانی برزو نیک نژاد رسانه ای شده بود قرار است توسط آرش معیریان ساخته شود.
وی با اشاره به اینکه فیلم نامه «همسایه ها» این روزها توسط مجتبی چراغعلی در حال نگارش است، افزود: مدت ها پیش با نیک نژاد صحبت کرده بودیم اما به دلیل همزمانی که بین این مجموعه با کار دیگر پیش آمد همکاری میسر نشد و از آنجا که آرش معیریان یکی از گزینه های اصلی مورد نظر ما بود با ایشان صحبت کردیم و قرار شد معیریان کارگردان این سریال شود.
سبط احمدی درباره روند تولید این پروژه بیان کرد: تا کنون ۲۰ قسمت از این سریال ۴۰ قسمتی نگارش شده و ما در مراحل پایانی پیش تولید هستیم. عوامل پشت دوربین به طور کامل انتخاب شدند و ۴ روز دیگر بازیگران هم مشخص خواهند شد تا ظرف دو هفته آینده بتوانیم کار را کلید بزنیم.
وی ادامه داد: لوکیشن اصلی ما در غرب تهران است و همزمان با ضبط، تدوین و صداگذاری در همان محل انجام خواهد شد. ساخت دکور تقریبا به پایان رسیده و تصویربرداری با ۳ دوربین انجام می گیرد. این سریال قرار است در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای شبکه دو سیما آماده نمایش شود و ما با آغاز ماه ربیع الاول روی آنتن شبکه دو سیما خواهیم رفت.
این تهیه کننده درباره محتوای این مجموعه نیز توضیح داد: مضمون اصلی سریال همسایه ها تولید، کار و تلاش مثمرثمر است که در قالب یک موقعیت طنز به آن پرداخته می شود. خط داستانی این اثر تا قسمت آخر به صورت پیوسته ادامه دارد اما هر شب یک موضوع مورد اهمیت قرار می گیرد و به نوعی نقد اجتماعی می شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 223815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟