نتایج انتخابات استان همدان/ ریاست جمهوری و شورای شهر 96

اسامی نهایی منتخبان پنجمین دوره شورای شهر همدان اعلام شد

فرماندار همدان گفت: با پایان یافتن شمارش آرای صندوق‌ها در بخش مرکزی ۱۱ منتخب پنجمین دوره شورای شهر همدان مشخص شد.

علی تعالی در همدان اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه، شمارش آرا نامزدهای انتخابات شورای اسلامی این شهر به اتمام رسید و در این راستا 11 نفر اعضای اصلی شورای شهر همدان مشخص شدند.

وی با اشاره به اسامی نهایی پنجمین دوره شورای شهر افزود: حمید بادامی‌نجات با کسب 23 هزار و 491 رأی و بیشترین آرا بین نامزدهای انتخابات شوراهای شهر بخش مرکزی همدان به عنوان نخستین عضو شورا انتخاب شد.

فرماندار همدان بیان کرد: علی رحیمی‌فر با 20 هزار و 739 رأی، حسین قراباغی با 20 هزار و 597 رأی، نرگس نورالله‌زاده با 19 هزار و 999 رأی، سیدمسعود عسگریان با 19 هزار و 914 رأی، ابراهیم مولوی با 19 هزار و 353 رأی، مریم روانبخش با 19 هزار و 156 رأی، علی فتحی با 18 هزار و 549 رأی، کامران گردان با 18 هزار و 435 رأی و رضوان سلماسی با 17 هزار و 186 رأی منتخبین نهایی مردم شهر همدان هستند.

وی گفت: اکبر کاوسی با 16 هزار و 354 رأی، جواد گیاه‌شناس با 15 هزار و 405 رأی، سیدافشین ابراهیمی با 15 هزار و 394 رأی، احمدحسین فلاحی با 15 هزار و 190 رأی، حمید خاورزمینی با 14 هزار و 918 رأی، سعید دینی با 14 هزار و 885 رأی و اسدالله نقدی با 14 هزار و 715 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر همدان در این دوره هستند.

تعالی تصریح کرد: در راستای اجرای ماده 52 قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده 70 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر، به مدت دو روز هیئت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی است.

وی عنوان کرد: شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت و امضای شاکی یا شاکیان را داشته باشد.

اعضای شورای شهر کبودرآهنگ مشخص شد

احسان قنبری در همدان اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کبودرآهنگ، محمد رهگشایی با کسب 3 هزار و 604 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

وی از کسب 3 هزار و 247 رأی از سوی علی بهرامی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کبودرآهنگ خبر داد و گفت: غلامرضا قلی‌ئی نیز با کسب 3 هزار و 230 رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر کبودراهنگ در دوره پنجم شناخته شد.

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ افزود: در این انتخابات وحید ربیعی با کسب 2 هزار و 973 رأی از مردم کبودرآهنگ به عنوان چهارمین نفر و محسن صفری با 2 هزار و 255 رأی به عنوان پنجمین نفر از اعضای اصلی راهی شورای اسلامی شهر کبودرآهنگ در دوره پنجم شد.

وی عنوان کرد: موسی عابدی با کسب 2 هزار و 211 رأی و رحیم ملکی با کسب 2 هزار و 83 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر کبودرآهنگ تعیین شدند.

اعلام نتایج اعضای شورای شهر بهار

فرماندار شهرستان بهار گفت: اسامی منتخبان پنجمین دوره شورای شهر بهار مشخص شد.

محسن مرادی‌پناه در همدان اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بهار، یدالله ادیب با کسب 3 هزار و 496 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

وی از کسب 3 هزار و 309 رأی از سوی حسین فیض‍‌الهی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بهار خبر داد و گفت: علی عطایی نیز با کسب 3 هزار و 172 رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر بهار در دوره پنجم شناخته شد.

فرماندار شهرستان بهار افزود: در این انتخابات سعید غفاری با کسب 3 هزار و 101 رأی از مردم بهار به عنوان چهارمین نفر و حمیدرضا شیری با 2 هزار و 710 رأی به عنوان پنجمین نفر اعضای اصلی راهی شورای اسلامی شهر بهار در دوره پنجم شد.

وی عنوان کرد: سید مجتبی حسینی با کسب 2 هزار و 97 رأی و حجت جواهری با کسب یک هزار و 952 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر بهار تعیین شدند.

اعلام نتایج اعضای شورای شهر رزن

فرماندار شهرستان رزن گفت: سامی منتخبان پنجمین دوره شورای شهر رزن مشخص شد.

فتحعلی حسینی در همدان اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رزن، محمد افشار با کسب 2 هزار و 503 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

وی از کسب 2 هزار و 160 رأی از سوی سعید محرابی‌دلجو به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رزن خبر داد و گفت: حجت علیخانی نیز با کسب یک هزار و 850 رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر رزن در دوره پنجم شناخته شد.

فرماندار شهرستان رزن افزود: در این انتخابات مصطفی مددی با کسب یک هزار و 840 رأی از سوی مردم بهار به عنوان چهارمین نفر و علی اکبر موسوی با یک هزار و 750 رأی به عنوان پنجمین نفر اعضای اصلی راهی شورای اسلامی شهر رزن در دوره پنجم شد.

وی عنوان کرد: مهدی سلطانی با کسب یک هزار و 700 رأی و زهرا شیرخانی با کسب یک هزار و 630 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر رزن تعیین شدند.

اعضای شورای شهر اسدآباد مشخص شد

حسین افشاری در همدان اظهار داشت: تعداد اعضای اصلی شورای شهر اسدآباد هفت نفر و تعداد اعضای علی‌البدل آن 5 نفر هستند که پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد.

وی افزود: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اسدآباد، حسن کرمی‌پایدار با کسب 7 هزار و 757 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار شهرستان اسدآباد از کسب 7 هزار و 723 رأی از سوی حمدالله مرادی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اسدآباد خبر داد و گفت: یزدان سبزه‌ای نیز با کسب 6 هزار و 119 رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر اسدآباد در دوره پنجم شناخته شد.

وی تصریح کرد: در این انتخابات حسین رستمی موفق شد تا 5 هزار و 283 رأی از مردم اسدآباد کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر اسدآباد در دوره پنجم شود.

افشاری عنوان کرد: سیدعلی موسوی‌نژاد با کسب 4 هزار و 587 رأی، خدمت زیوری با کسب 4 هزار و 539 رأی و حسین شیری با کسب 4 هزار 451 رأی به ترتیب به عنوان نفرات پنجم، ششم و هفتم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اسدآباد شناخته شدند.

وی افزود: همچنین حسینعلی خدابنده‌لو، ژیلا عسگری، فردین جمور، علی توکلی و فاطمه نظری به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر اسدآباد انتخاب شدند.

اعضای شورای شهر آجین مشخص شد

فرماندار شهرستان اسدآباد اظهار داشت: نبی‌الله معصومی با ٧٠٩ رأی، جهانبخش قبادی با 5٩٨ رأی، منوچهر معصومی با 5٧٧ رأی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم شورای اسلامی شهر آجین معرفی شدند.

وی افزود: همچنین ولی‌الله زارعی و کاووس عبدالهی به عنوان نفر چهارم و پنجم شورای شهر آجین براساس آرا اعلام شده انتخاب شدند و مهراب ناصری‌سلطانی، مصطفی وفایی و خیرالله رجایی اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر آجین را تشکیل خواهند داد.

اعضای شورای شهر فامنین مشخص شدند

مجید شمایی در همدان اظهار داشت: تعداد اعضای اصلی شورای شهر تویسرکان 5 نفر و تعداد اعضای علی‌البدل آن 3 نفر هستند.

وی با اشاره به جمع‌آوری 8 هزار و 18 رأی از صندوق‌ها افزود: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر فامنین، مرتضی نقوی با کسب 2 هزار و 754 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار شهرستان فامنین از کسب 2 هزار و 406 رأی از سوی مرتضی رزاقی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر فامنین خبر داد و گفت: علی رضایی‌جاویدان نیز با کسب 2 هزار و 385 رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر فامنین در دوره پنجم شناخته شد.

وی تصریح کرد: در این انتخابات ابراهیم خلیلی موفق شد تا 2 هزار و 360 رأی از مردم تویسرکان کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر و علی‌اصغر عسگری با 2 هزار و 183 رأی به عنوان پنجمین نفر اعضای اصلی راهی شورای اسلامی شهر فامنین در دوره پنجم شود.

شمایی عنوان کرد: مجتبی ایمانی با 2 هزار و 147 رأی، حسن فرهادی با یک هزار و 880 رأی و مرتضی نقوی با یک هزار و 813 رأی به عنوان سه عضو علی‌البدل شورای شهر فامنین تعیین شدند.

اعضای شورای شهر تویسرکان مشخص شد

حبیب مومیوند در تویسرکان اظهار داشت: تعداد اعضای اصلی شورای شهر تویسرکان هفت نفر و تعداد اعضای علی‌البدل آن 5 نفر هستند.

وی افزود: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تویسرکان، علی باقری با کسب 5 هزار و 385 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار شهرستان تویسرکان از کسب 5 هزار و 135 رأی از سوی علی اشرف به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تویسرکان خبر داد و گفت: سیدامرالله میرزاجانی نیز با کسب 3 هزار و 959 رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر تویسرکان در دوره پنجم شناخته شد.

وی تصریح کرد: در این انتخابات مازیار عبدی موفق شد تا 3 هزار و 614 رأی از مردم تویسرکان کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر تویسرکان در دوره پنجم شود.

مومیوند عنوان کرد: محمد شاهرخی با کسب 3 هزار و 438 رأی، فتانه شامحمدی با کسب 3 هزار و 84 رأی و مسعود حمیدیان با کسب 2 هزار 923 رأی به ترتیب به عنوان نفرات پنجم، ششم و هفتم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تویسرکان شناخته شدند.

وی افزود: همچنین مریم مرادیه با کسب 2 هزار و 747 رأی، جواد اسمعیل بیگی با 2 هزار و 727 رأی، اعظم درویشی با کسب 2 هزار و 610 رأی، سیدمحسن مجتبائی با کسب 2 هزار و 572 رأی، علیرضا سلطانی با کسب 2 هزار و 379 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر تویسرکان انتخاب شدند.

اسامی منتخبان شورای شهر در ملایر ‌اعلام شد

فرماندار ویژه ملایر در ملایر اظهار داشت: تعداد اعضای اصلی شورای شهر ملایر هفت نفر و تعداد اعضای علی‌البدل آن 5 نفر هستند.

عبدالعظیم رضایی بیان کرد: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر، جلیل کولیوند با کسب 6 هزار و 490 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

وی از کسب 6 هزار و 397 رأی از سوی عباس جوکار به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر خبر داد و افزود: حسین احمدی نیز با کسب 6 هزار و 56 رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر ملایر در دوره پنجم شناخته شد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: در این انتخابات احمد هاشمی موفق شد تا 5 هزار و 892 رأی از مردم ملایر کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر ملایر در دوره پنجم شود.

وی افزود: اکبر هاشمی با کسب 5 هزار و 552 رأی، رضا زهره‌وند با کسب 5 هزار و 536 رأی و علی سبزی‌نی با کسب 5 هزار 368 رأی به ترتیب به عنوان نفرات پنجم، ششم و هفتم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر شناخته شدند.

رضایی تصریح کرد: همچنین آرش حسینی علمداری با کسب 5 هزار و 288 رأی، رحیم بقالی با 5 هزار و 158 رأی، اسمعیل صفوی‌زاده با کسب 4 هزار و 918 رأی، علی رضایی با کسب 4 هزار و 884 رأی، غلامرضا کرمی با کسب 4 هزار و 772 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر ملایر انتخاب شدند.

منتخبان شورای شهر نهاوند مشخص شدند

فرماندار شهرستان نهاوند در نهاوند اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند، امید جلالوند با کسب 6 هزار و 215 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

کریم حمیدوند از کسب 5 هزار و 113 رأی از سوی صفی‌الله خرم‌آبادی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند خبر داد و افزود: عبدالوحید خزایی نیز با کسب 4 هزار و 873 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر نهاوند در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات عبدالعلی ملکی موفق شد تا 4 هزار و 488 رأی از مردم نهاوند کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر نهاوند در دوره پنجم شود.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: مسعود رضی نیز با کسب 4 هزار و 289 رأی و به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند شناخته شد.

وی عنوان کرد: همچنین محمد صامد جهانیان با کسب 4 هزار و 159رأی به عنوان ششم و منصور صالح با کسب 4 هزار و 4 رأی به عنوان نفر هفتم شورای اسلامی شهر نهاوند تعیین شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

پزشک در اتاق معاینه کاری با من کرد که شرم دارم بگویم / این زن آخرین بیمار بود که ... +عکس

آتش نشان فداکار ایرانی قربانی یک ماسک شد!+ عکس

فرشاد مرا به تفریحگاه خارج از تهران برد و ... / این دختر می خواهد از من پول جراحی بینی بگیرد و باج می خواهد!

یاسر چند روز بعد از ازدواج گوشی ام را گرفت و گفت شاید مثل ارتباطی که با من داشتی با مردهای دیگر هم ارتباط بگیری!

ناگفته های شیطانی سوسن راز مردی که با شخصیت های مهم عکس داشت را لو داد+عکس

آمنه می خواست راز ارتباط شیطانی ام را به همسرم بگوید و ...

بلای وحشتناکی که سر زن بیوه در محیط کارش آمد +عکس

خواهر 5 ساله قاتل برادر 4 ساله اش شد / در شهرستان رستم رخ داد

دستگیری مرد 26 ساله و دختر 19 ساله پشت شمشادهای پارک

خارج از شهر دامنم را لکه دار کرد و فیلم گرفت .. / این دختر می خواست آبرویم را پیش زنم ببرد و من ...

زن 38 ساله نوزادش را خودش در خیابان به دنیا آورد! / در فریدون شهر رخ داد + عکس

سقوط مرگبار دختر دانش آموز در اردوی تفریحی+عکس

ماجرای دعوای شدید عروس و داماد کرجی در اتاق حجله چه بود؟

محاکمه جوان عراقی به خاطر قتل پیرمرد ایرانی

فرار دختر 17 ساله ار اسارتگاه مرد شیطان صفت

فوری/ سرقت مسلحانه از طلافروشی در خیابان دولت آباد / 2 مامور و 4 سارق در درگیری مسلحانه مصدوم شدند +عکس

درگیری فیزیکی عباس جدیدی و دبیر در صحن شورا

لیست امید انتخابات شورا در 8 مرکز استان پیروز شدند + جزئیات

 

کدخبر: 265562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟