آمادگی بازار سرمایه از خلاقیت ها و ایده های جدید

به گزارش خبر نگار اقتصادی رکنا: دکتر شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در مراسم رونمایی از صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و همچنین بازگشایی بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان صنایع کوچک و متوسط، معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری و همچنین دکتر امیر هامونی مدیر عامل شرکت فرابورس، ضمن اعلام این مطلب گفت: قرار نیست تنها کالا و خدمات قیمت گذاری شود بلکه باید ایده ها و خلاقیت ها نیز دارای ارزش باشند. با همین هدف گذاری تامین مالی شرکت های دانش بنیان و ایده محور از امروز در فرابورس امکان پذیر شد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به مزیت های شرکت های کوچک و متوسط اشاره کرد و گفت: این شرکت ها اشتغال به همراه خواهند داشت و پیام آور مقابله با یاس و ناامیدی هستند. چرا که فرهنگ توانستن و به نتیجه رسیدن را ترویج می کنند.

دکتر محمدی ادامه داد: فرصت تامین مالی صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و شرکت های کوچک و متوسط در فرابورس ایجاد شده است و همچنین این حضور برای سرمایه گذاران منشاء سودآوری است.

 

رییس سازمان بورس با تاکید بر اینکه رشد و بازدهی شرکت های کوچک و متوسط می تواند بالاتر از سایر شرکت های متکی به منابع طبیعی و فیزیکی باشد، گفت: رشد استارتاپ ها بسیار بالاست بنابراین برای سرمایه گذاران یک فرصت مهم محسوب می شوند.

سخنگوی سازمان بورس تاکید کرد: حضور شرکت های کوچک و متوسط در بازار سرمایه کاهش هزینه های مالی برندسازی و صادرات ایده را به همراه دارد و ظرفیت های بالایی برای آنها ایجاد خواهد کرد.

در پایان دکتر محمدی تصریح کرد: خوشبختانه زحماتی که شرکت فرابورس، معاونت علمی فنآوری ریاست جمهوری و سایر نهادهای ذی ربط متحمل شده اند امروز به ثمر رسید.

وی افزود: هر چند حجم دارایی های این بازار اکنون کوچک است اما بدون شک این بازار نوپای کوچک پیام آور اشتغال زایی و حمایت از ایده ها و خلاقیت ها است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 234284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟