ارائه صورت حساب اینترنتی ۵۰ میلیون مشمول سهام عدالت، هفته آینده

رکنا اقتصادی: عبدالله پوری حسینی امروز در نشستی خبری گفت:‌ سازمان خصوصی سازی بر اساس مصوبه هفته گذشته شورای عالی اصل ۴۴ موظف شد که سود سهام عدالت را به مشمولان تقدیم کند.

رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه سهام عدالت دیگر متعلق به دولت نیست، افزود: مقرر شد تا سازمان خصوصی سازی کار تقسیم سود را بین دارندگان سهام عدالت انجام دهد.

وی با انتقاد از برخی رسانه ها بیان داشت: برخی تصور کردند که سود سهام عدالت به دلیل همزمانی با انتخابات سال ۹۶ بین مشمولان توزیع می شود و حتی این امر را با قضیه توزیع سیب زمینی شبیه سازی کردند که اتفاق تلخی بود.

معاون وزیر اقتصاد در تشریح مرحله اول ساماندهی سهام عدالت برای ارائه صورتحساب و پیش درآمد آغاز عملیات صدور صورت حساب، گفت: سامانه سهام عدالت به آدرس www.samanehse.ir راه اندازی شده و مشمولین سهام عدالت با هیچ سامانه دیگری غیر از سامانه مذکور برای دریافت صورت حساب خود تماسی نداشته باشند.

پوری حسینی ادامه داد: برخی ادعاهایی درباره خدمات دهی در خصوص سهام عدالت دارند و پولی از مشمولان برای این خدمات رسانی دریافت می کنند که این خلاف و جرم Crime است و تا زمانی که ما اعلام نکرده باشیم هیچ پولی از هیچ مشمولی اخذ نخواهد شد.

وی همچنین از راه اندازی یک مرکز تلفن و استقرار آن از روز گذشته با ۹۰ خط به شماره ۸۳۱۳۸ به عنوان مرکز پاسخگویی طرح سهام عدالت خبر داد و افزود: پاسخگویی به ۵۰ میلیون نفر مشمول سهام عدالت کار سنگینی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟