بانک قرض الحسنه مهر به کارآفرینان وام می دهد

رکنا اقتصادی:مرتضی اکبری افزود: تامین مالی برای ایجاد کسب و کارهای جدید با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی یکی از دغدغه های اصلی کارآفرینان است.
وی ادامه داد: پوشش هزینه های راه اندازی بنگاه های کوچک و متوسط با اخذ تسهیلات ۲۰ الی ۲۵ درصد، بزرگترین مانع اجرایی شدن افکار و ایده های نوظهور در مسیر رشد اقتصادی و رونق تولید می باشد.
مرتضی اکبری تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای سیاست های سنوات قبل و حضور فعال خود در این عرصه، امسال نیز برنامه ریزی نموده تا ۶۰درصد منابع خود را به مقوله کارآفرینی و اشتغالزایی اختصاص دهد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: این اقدام با همکاری و مشارکت سه ارگان شامل بسیج سازندگی، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و وزارت ورزش Sport جوانان صورت می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: این سه نهاد از سال گذشته به صورت جدی در زمینه های مختلف مسئولیت اجتماعی با این بانک تعامل داشته اند و امسال نیز با گسترش سطح این همکاری ها،شاهد تاثیرات مثبت و سازنده بیشتری خواهیم بود.
اکبری در خصوص میزان تسهیلات پرداختی به کسب و کارهای کوچک گفت: مبلغ این تسهیلات بستگی به نوع مشارکت نهادهای مربوطه دارد که نسبت به معرفی متقاضیان واجد شرایط اقدام می نمایند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اضافه کرد: چنانچه کل تسهیلات پرداختی از محل منابع خود بانک باشد مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال با نرخ ۴ درصد در نظر گرفته شده و در صورت تخصیص منابع نهاد های موصوف و تمرکز آن در بانک قرض الحسنه مهر ایران این مبلغ به ۳۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا خواهد نمود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟