باورکردنی نیست/فیلم لحظه وحشتناک انفجار چاه در حیاط یک خانه+فیلم
حجم ویدیو: 9.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

پر شدن چاه فاضلاب و گرفتگی لوله فاضلاب جزء مسائلی است که ممکن است در هر زمان و هر ساختمانی اتفاق بیافتد که بسته به عوامل گوناگون، در زمانهای مختلفی اتفاق می‌افتد. علت عمده این گرفتگی‌ها به دلیل جامداتی است که از راه لوله‌های فاضلاب داخل می‌شود. گاهی وجود مواد گوناگونی مانند مو، پلاستیک، چربی‌های متعدد و ... باعث تشکیل بستری ضد آب می‌شود که این پوسته ضد آب تمامی سطح خارجی کانال چاه را پر میکند و باعث جلوگیری از نفوذ آب در چاه می‌شود. همین موضوع باعث سر ریز شدن زود و متعدد چاه شده و تخلیه آن نیز پر هزینه خواهد بود. 
برخی از مردم برای جلوگیری از زود پر شدن چاه‌ها و هزینه های که متعاقبا باید برای برطرف کردن آن پرداخت کنند، انواع مواد شیمیایی را درون آن‌ها می‌ریزند. اما از موضوع که بگذریم حتما شما هم گهگاه دیده اید کسانی را که بعد از کشیدن سیگار، ته فیلتر آن را که هنوز روشن است، بدون توجه به اینکه ممکن است چه فاجعه‌ای به بار بیاورد و به عواقب آن فکر کنند، درون چاه‌ها می‌اندازند.
این فیلم مردی را نشان می‌دهد که برای باز کردن راه فاضلاب یا پیشگیری از پر شدن آن موادی را به درون چاه حیاط خانه می‌اندازد، اما پس از آن مرد دیگری را خواهید دید که بعد از کشیدن سیگار، ته فیلتر روشن آن را به درون چاه می‌اندازد و موجب بوجود آمدن حادثه‌ای هولناک می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟