از خودم فیلم زشت گرفتم و برای فرهاد فرستادم / نگذارید آبرویم برود

هفته گذشته زنی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از پسر جوانی به اتهام اغفال دخترش در تلگرام شکایت کرد.

پس از این شکایت دختر 16 ساله او برای ادامه تحقیقات به پلیس فتا فراخوانده شد و به ماموران گفت: مهشید یکی از همکلاسی‌هایم در کلاس زبان با پسری به نام فرهاد دوست بود. او از من خواست برای امتحان کردن آن پسر، با او طرح دوستی بریزم. آن زمان، گوشی هوشمند نداشتم. پدرم قول داده بود اگر معدلم بالا شود، برایم گوشی هوشمند بخرد که با دستکاری کارنامه‌ام او را مجبور کردم به قولش عمل کند. بعد از خرید گوشی هوشمند، شروع به گفت‌وگوی تلگرامی با آن پسر جوان کردم. زمانی که متوجه شد من قرار است او را امتحان کنم، مدعی شد به آن دختر علاقه‌ای ندارد و می‌خواهد با من دوست شود.

شاکی ادامه داد: دوستی تلگرامی‌مان ادامه داشت تا این که او مدعی شد بزودی می‌خواهد همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام بیاید. من که به او علاقه‌مند شده بودم، گمان می‌کردم گفته‌هایش صحت دارد. فریب گفته‌های دروغین او را خوردم و طبق خواسته‌اش عکس‌های خصوصی و فیلم‌های غیراخلاقی از خود تهیه کرده و برای او فرستادم.

وی گفت: چند روز پیش دوستم به طور اتفاقی متوجه این دوستی شد و موضوع را به مادرم گفت. یک روز بعد از آن پسر مورد علاقه‌ام در تلگرام پیام داد که اگر خانواده‌ام از او شکایت کنند، عکس و فیلم‌ها را منتشر می‌کند. همان جا متوجه شدم او از این دوستی هدف دیگری داشته است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران او را در یکی از روستاهای بجنورد شناسایی و دستگیر کردند. این در حالی بود که در بررسی گوشی تلفن همراه و رایانه متهم، هشت گیگا بایت اطلاعات از جمله فیلم‌های غیراخلاقی متعلق به شاکی و چهار دختر دیگر را به دست آوردند.

متهم 18 ساله گفت: دختران نوجوان را در تلگرام فریب داده و با آنها دوست می‌شدم. سپس وانمود می‌کردم قصد ازدواج با آنها را دارم. با این ترفند عکس‌های خصوصی و حتی فیلم‌های غیراخلاقی از آنها می‌خواستم. قصد داشتم در فرصتی مناسب از این فیلم و عکس‌ها سوء استفاده کنم تا آنها اسیر نقشه‌های شیطانی‌ام شوند که دستگیر شدم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم سیاه متهم ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم واقعی از یک انسان نخستین درجنگل / این تصاویر به صورت اتفاقی ثبت شده است+ فیلم و عکس

باردار شدن عروس 12 ساله / داماد 40 ساله در بیمارستان دستگیر شد + عکس

لو رفتن عجیب شوهر یک پزشک زن تهرانی / این مرد با زنان و دختران ارتباط شوم داشت

فیلم واقعی از یک انسان نخستین درجنگل / این تصاویر به صورت اتفاقی ثبت شده است+ فیلم و عکس

مهشید از من خواست تا با دوست پسرش طرح دوستی بریزم / دردسر بزرگ شیطنت دو دختر نوجوان

پدر زنم نمی داند همسرش ارتباط های پنهانی و شوم دارد / جرات ندارم با او بگویم مادر زنم یک ابلیس است

 

حضور بازیگر زن ایرانی در جواهر فروشی بازیگر مرد معروف! +عکس

عکس سلفی کیمیایی با یک ببر واقعی + تصاویر

عکس تمام قد از الناز شاکردوست در کنار نوید محمدزاده و کلاه عجیبش! +عکس

کدخبر: 226658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟