عروس خانواده بی بند و بار شدم / شب عروسی دروغ های آرش برایم رو شد

دختر آخر خانواده بودم، چهار خواهر دارم که همگی آنها در سن پایین ازدواج کردند و به خانه شوهر رفتند، اما من این طور شوهر کردن را دوست نداشتم و می‌خواستم همسر آینده‌ام را خودم انتخاب کنم. سال سوم دبیرستان بودم که یک روز با پسری جوان در خیابان دوست شدم.

آرش از همان اول به من بسیار ابراز عشق و علاقه می‌کرد و می‌گفت دیوانه من است و بدون من نمی‌تواند زندگی کند و من که در همان زمان برادرم را در تصادف Crash از دست داده بودم، جذب او شدم و رابطه ما بسیار صمیمی شد.

آرش می‌گفت شغلش جوشکاری است و با توجه به صحبت‌هایش معلوم بود که وضعیت خانواده‌اش خوب است و من خیلی خوشحال بودم چون که احساس می‌کردم می‌توانم وضعیت نابسامان زندگی خود را اصلاح کرده و وارد خانواده‌ای شوم که اوضاع بهتری نسبت به خانواده‌ام دارند.

روز‌ها گذشت و دوستی ما ادامه داشت تا این‌که یک روز متوجه تماس‌های مشکوک او شدم، چند بار که در پارک با هم بودیم و در مورد تماس‌های مشکوکش پرسیدم با پرخاشگری به من گفت به تو ربطی ندارد و دیگر نباید در این جور مسائل دخالت کنی، چند بار هم برای همین مساله کتکم زد. با این وجود به خواستگاری ام آمد و با وجود مخالفت شدید خانواده‌اش من و او عقد کردیم. الان یک سال از عقدمان می‌گذرد و من بعد از شب اول عروسی که که وارد خانواده او شدم تازه فهمیدم که نه‌تنها وضعیت زندگی آنها از خانواده من بهتر نیست بلکه تمام حرف‌های آرش در مورد زندگی و خانواده‌اش دروغ بوده است.

پدر و مادر آرش معتاد Addicted بودند و برادرانش مدام در پارتی‌های شبانه شرکت می‌کردند و بعضی وقت‌ها او را نیز با خود می‌بردند. چند روز پیش بود که متوجه شدم آرش حلقه ازدواجمان را فروخته تا بتواند برای پدر و مادرش مواد تهیه کند و الان هم می‌گوید من به تو هیچ علاقه‌ای ندارم و دیگر تو را نمی‌خواهم، به دلیل همین دچار افسردگی شدید شدم و یک بار اقدام به خودکشی کردم الآن هم بسیار نگران زندگی و آینده و آبرویم هستم و نمی‌دانم باید چه کار کنم.

سرانجام ازدواج‌های خیابانی

کارشناس مرکز مشاوره آرامش پلیس Police اصفهان عاقبت دوستی‌های نامتعارف بین دختران و پسران را ناگوار و آسیب‌زا عنوان کرد و گفت: افراد به واسطه دوستی با جنس مخالف تحت تاثیر احساسات قرار گرفته و در نتیجه نمی‌توانند تصمیم درست و منطقی بگیرند در نتیجه ازدواج کرده و بعد از آن، نواقص خودش را نشان داده و مشکلات شدید می‌شود و در عین حال به هم بدبین می‌شوند. وی با بیان این‌که همنشینی و ارتباط با افرادی که در اطراف ما زندگی می‌کنند تاثیر بسیار زیادی بر روند زندگی و نوع رفتار ما دارند، اظهار کرد: در مصاحبه‌هایی که با افراد مجرم و آسیب‌دیده انجام گرفته اکثر آنها یکی از علل مهم مشکلات رفتاری ایجاد شده را همنشینی و تاثیرپذیری از اطرافیان و دوستان خود می‌دانند وحتی این مساله بر ازدواج و آینده آنها نیز تاثیرگذار بوده است. این کارشناس ارشد مرکز مشاوره پلیس، در مورد سرگذشت زن جوان که به مرکز مشاوره مراجعه کرده، گفت: این شخص با وجود این‌که همیشه دوست داشته زندگی سالمی داشته باشد، اما به انواع مشکلات و بیماری‌های روانی دچار شده است، چون مسیر و شریک زندگی خود را نیز اشتباه انتخاب کرده است. وی بیان کرد: اگر افراد خود را محکوم سرنوشت ندانسته و با مسئولیت‌پذیری خود مشکلات را از پیش پایشان برداشته و شرایط زندگی خود را تغییر دهند می‌توانند زندگی همراه با آرامشی داشته باشند؛ همان‌طور که اگر زندگی اکثر افراد مشهور را مطالعه کنیم خانواده‌های متحول و با سبک زندگی ایده‌آلی نداشته‌اند این شخص با انتخاب یک شریک نامناسب می‌خواسته شرایط بد زندگی‌اش را تغییر دهد و از چاله به چاه افتاده در نتیجه پیشنهاد می‌شود که به نیروهای درونی خود تکیه کرده و مسیر زندگی خود را خود به دست بگیریم.

وی محیط خانواده را بهترین مکان برای رشد و پرورش یک انسان عنوان کرد و اظهار کرد: خانواده اولین گروهی است که فرد در آن متولد شده و پرورش پیدا می‌کند در نتیجه در نوع خلق‌وخو رفتار و آسیب‌های پس از آن در زندگی آینده تاثیر بسزایی دارد، در نتیجه و با توجه به خانواده‌ای که فرد در آن بزرگ شده او نیز به همان نسبت دارای مشکلات عدیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

سرقت مسلحانه پیتزا!+تصاویر

اعدام ۶ سرباند قاچاق مواد‌مخدر در مشهد

مجازات سخت مشتری عصبانی رستوران + عکس

خودکشی همزمان زن و شوهر جوان در آمل

آزار و اذیت وحشیانه 7 زن و مرد در مزرعه / مرد کشاورز قربانیان را زنده زنده دفن می کرد + عکس

زن غواص 2 بار در زندگی با شوهرانش غرق شد

حکم اعدام در ملاءعام برای جوانی که دختر بچه ای را در مدرسه آزار داده بود/ قاضی مشهد صادر کرد + عکس

قاتل یک زن و دختر هنگام فرار پمپ بنزین را منفجر کرد + فیلم و عکس

فیلم لحظه دزدی با اسلحه قلابی توسط 2 جوان مست

دختر دبیرستانی با یک صیغه محرمیت بیوه شد / پس از صیغه به خواسته امیر تن دادم

اعتراف به قتل عارف در اتاق خواب باغ + عکس

حکم عجیب برای زن شوهر دار در پرونده شوم پارک چیتگر + عکس

شوهرم وقتی با یک دختر دانشجو داخل خودرو خلوت کرده بود تصادف کرد و....

فیلم اختراع جدید پلیسی برای تعقیب هیجانی تبهکاران + تصاویر

کچل شدن دختر 27 ساله پس از آزار و اذیت در شب تولدش + عکس قبل و بعد کچلی

دزدی عجیب از اتاق خواب ویلاهای شمال تهران

فیلم نجات مرد نیمه برهنه که کنار رودخانه خوابش برده بود + تصاویر

وقتی عکس های بدن یک زن مدل آرایشی به دست پسر 24 ساله افتاد

دردسر ازدواج با دختر 16 ساله / "هستی" پس از "سمیرا" تمام زندگی ام شده است

راننده زنده زنده در آتش سوخت+عکس

 

 

این دستشویی عمومی لوکیشن مورد علاقه بازیگر معروف ایرانی است! +عکس

بازیگر زن معروف ایرانی با سیبیل و گریم مردانه + عکس

تصویر دیده نشده از یکتا ناصر در دوران بلوغ و نوجوانی +عکس

عکس های لیلا بلوکات قبل و بعد از عمل زیبایی بینی +عکس

علت بازگشت ماندانا دانشور همسر سابق حمید گودرزی به ایران چه بود؟ +عکس

همسر سحر قریشی اعلام کرد: پسر خوبی می شوم! +عکس

بازیگر ایرانی دندانش را به خاطر نقش جدیدش کشید! +عکس

تصویر دیده نشده از یکتا ناصر در دوران بلوغ و نوجوانی +عکس

 

کدخبر: 229066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟