وقتی عکس های بدن یک زن مدل آرایشی به دست پسر 24 ساله افتاد

داستان این زن حدود 30 ساله از زمانی شروع شد که در سالن آرایشگاه دوستش، بابت تبلیغ کار و ایجاد تصویر با حنا هندی روی بدن عکس‌هایی به شرط اینکه فقط در سالن آرایشگاه استفاده می شود، از او گرفته شد و به تدریج این عکس ها دست به دست چرخید تا رسید به دست همسر و خانواده همسرش.

به همراه همسرش برای شکایت نزد پلیس Police آمده، اینکه فردی نا آشنا در فضای مجازی عکس هایش را منتشر کرده است.در حالی که بسیار ناراحت و نگران است، از اینکه آبرویش رفته، می گوید: فردی من را تهدید کرد که اگر پولی به حسابش واریز نکنم عکس هایم را منتشر می کند به همین دلیل برای منتشر نشدن عکس‌ هایم بدون اینکه همسرم متوجه شود؛ ابتدا مبلغ 10 میلیون ریال را به حساب اعلامی واریز کردم اما این فرد علاوه بر معدوم نکردن عکس‌ها تهدیدات خود را بیشتر کرده و این بار در اینستاگرام با خواهر همسرم چت داشته و تعدادی از عکس‌های من را برای وی نیز ارسال و برای عدم انتشار آن در گروه‌های خانوادگی و اینترنت مبلغ 50 میلیون ریال دیگر درخواست کرد.

متهم با اقدامات عملیاتی و پلیسی شناسایی شد؛ متهم 28 ساله در خصوص جرم Crime ارتکابی خود گفت: خواهرم گوشی خود را برای ارتقاء نرم‌افزار به برادر کوچکترم(24 ساله) داد ، داخل این گوشی عکس‌های سالن و مشتریان وی وجود داشت ، با شناسایی مشتریان و با طرح نقشه‌ای‌، در مرحله ابتدایی مبلغ یک میلیون تومان از شاکی اخاذی کرده و با دیدن موفقیت خود در مرحله بعدی، با تهدید بیشتر شاکی و تحت فشار گذاشتن وی وجه بیشتری را درخواست کردیم.

در دنیای پیچیده و در عین حال بی رحم فضای مجازی افراد سودجویی یافت می شوند که به راحتی با آبرو و حتی زندگی مردم بازی می کنند و برای بدست آوردن حداقل پول یا برای سرگرمی، دست به هر اقدام غیر اخلاقی می زنند و در این بین افراد ساده لوح قبل از مراجعه به مراجع قضایی و پلیس سعی بر ارتباط با متهم و حل موضوع از طریق دادن باج دارند، در حالی که این امر علاوه بر حل نشدن موضوع، باعث اختلال در روند کشف موضوع و جری شدن متهم می‌شود.

پلیس بارها به شهروندان توصیه کرده در مجامع عمومی مانند ورزشگاه‌ها و آرایشگاه از گرفتن هرگونه عکسی که هویت فرد را به خطر بیندازد پیشگیری و چنانچه در این رابطه فردی قصد آزار و اذیت و اخاذی داشت قبل از مذاکره با فرد اخاذ با دردست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه کنند.

مواردی از این دست بسیار و بسیار دیده شده و با پیشرفت تکنولوژی از این دست جرائم بیشتر خواهد شد، تجربه ثابت کرده که جرم همراه با تکنولوژی به روز می شود براین اساس لازم است تا کاربران تکنولوژی همواره ضمن به روز کردن خود با جرائم مختلف در این حوزه ها آشنا شوند.

در یکی از موارد، متهم(انتشار دهنده تصاویر خصوصی یک زن) هنگام خرید کالا از بازار با خانمی که از اخلاق شوهرش ناراضی بوده آشنا شده و نارضایتی از اخلاق در زندگی زناشویی، بهانه ای برای ارتباط بیشتر وی شده است.

رابطه این متهم و خانم، سبب شده که ارتباط آن ها در فضای مجازی بیشتر و تصاویر خصوصی این زن از طریق تلگرام به دست متهم برسد. این متهم در ادامه اعترافات خود گفته به خاطر اینکه این خانم در برابر خواسته های وی تسلیم نشده تصاویر خصوصی وی را در گروه های مجازی، منتشر کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

سرقت مسلحانه پیتزا!+تصاویر

اعدام ۶ سرباند قاچاق مواد‌مخدر در مشهد

مجازات سخت مشتری عصبانی رستوران + عکس

خودکشی همزمان زن و شوهر جوان در آمل

آزار و اذیت وحشیانه 7 زن و مرد در مزرعه / مرد کشاورز قربانیان را زنده زنده دفن می کرد + عکس

زن غواص 2 بار در زندگی با شوهرانش غرق شد

حکم اعدام در ملاءعام برای جوانی که دختر بچه ای را در مدرسه آزار داده بود/ قاضی مشهد صادر کرد + عکس

قاتل یک زن و دختر هنگام فرار پمپ بنزین را منفجر کرد + فیلم و عکس

فیلم لحظه دزدی با اسلحه قلابی توسط 2 جوان مست

دختر دبیرستانی با یک صیغه محرمیت بیوه شد / پس از صیغه به خواسته امیر تن دادم

اعتراف به قتل عارف در اتاق خواب باغ + عکس

حکم عجیب برای زن شوهر دار در پرونده شوم پارک چیتگر + عکس

شوهرم وقتی با یک دختر دانشجو داخل خودرو خلوت کرده بود تصادف کرد و....

فیلم اختراع جدید پلیسی برای تعقیب هیجانی تبهکاران + تصاویر

کچل شدن دختر 27 ساله پس از آزار و اذیت در شب تولدش + عکس قبل و بعد کچلی

دزدی عجیب از اتاق خواب ویلاهای شمال تهران

فیلم نجات مرد نیمه برهنه که کنار رودخانه خوابش برده بود + تصاویر

دردسر ازدواج با دختر 16 ساله / "هستی" پس از "سمیرا" تمام زندگی ام شده است

راننده زنده زنده در آتش سوخت+عکس

عروس خانواده بی بند و بار شدم / شب عروسی دروغ های آرش برایم رو شد

 

این دستشویی عمومی لوکیشن مورد علاقه بازیگر معروف ایرانی است! +عکس

بازیگر زن معروف ایرانی با سیبیل و گریم مردانه + عکس

تصویر دیده نشده از یکتا ناصر در دوران بلوغ و نوجوانی +عکس

عکس های لیلا بلوکات قبل و بعد از عمل زیبایی بینی +عکس

علت بازگشت ماندانا دانشور همسر سابق حمید گودرزی به ایران چه بود؟ +عکس

همسر سحر قریشی اعلام کرد: پسر خوبی می شوم! +عکس

بازیگر ایرانی دندانش را به خاطر نقش جدیدش کشید! +عکس

تصویر دیده نشده از یکتا ناصر در دوران بلوغ و نوجوانی +عکس

 

کدخبر: 229162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟