مرگ پسر جوان در سقوط از بالکن خانه زن شوهردار / این پسر حتی کلید خانه ام را داشت و ...+عکس

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 23:56 دقیقه شنبه 23 آبانماه سال جاری ماموران کلانتری 136 فرجام در جریان مرگ مرموز پسر 36 ساله ای در یکی از بیمارستان های شرق تهران قرار گرفتند.

ماموران با حضور در بیمارستان پی بردند که این جوان از طبقه چهارم ساختمانی در خیابان هنگام به طبقه دوم ساختمان سقوط کرده است که پس از انتقال وی به بیمارستان پسر جوان به کام مرگ فرو می رود.

در این مرحله تیمی از ماموران اداره 10 پلیس اگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل سقوط پسر جوان پی بردند که وی با زن شوهرداری در ساختمان در ارتباط بوده که به طرز مرموزی از طبقه چهارم ساختمان سقوط کرده است.

در این مرحله شوهر زن جوان به عنوان مظنون پرونده دستگیر شد، و وی صبح امروز – یکشنبه- پیش روی بازپرس مدیر روستا گفت: شب گذشته وقتی به خانه آمدم دختر 13 ساله ام جلوی در واحد آپارتمان سطل زباله را به من داد و آن را به جلوی در ساختمان بردم و سپس به سوپر مارکت محل رفتم و نان بسته ای خریدم و به خانه بازگشتم.

وی افزود: زمان خروج و بازگشت به خانه، مرد همسایه طبقه دوم ساختمان مرا دید و داخل خانه در حال عوض کردن لباس هایم بودم که ناگهان صدای کوبیده شدن در خانه به صدا در آمد که به سرعت به جلوی در رفتم که همسایه طبقه دوم با چهره ای آشفته ادعا کرد که برادر زنم به طبقه دوم ساختمان سقوط کرده است.

مرد جوان افزود: وقتی ادعای مرد همسایه را شنیدم شوکه شدم چون برادر همسرم در شهرستان زندگی می کرد و کسی در خانه مان میهمان نبود و با سرعت به طبقه دوم رفتم که وقتی پسر جوان را دیدم متوجه شدم وی همان کسی است که با همسرم به صورت پنهانی در ارتباط است.

منصور در ادامه گفت: از چندی پیش متوجه رابطه همسرم با پسر جوانی شدم و چند بار متوجه رفت و آمدهای او به خانه ام شده بودم و حتی چند شب قبل نیز همسایه پسر جوان را در پشت بام خانه مشاهده کرده بودند که وقتی به خانه آمدم همسرم خواست به خاطر اینکه آبرو ریزی نشود او را جای برادرزنم معرفی کنم که بعد از چند روز فهمیدم پسر جوان حتی کلید خانه ام را دارد و در زمان نبود من و بچه هایم به خانه مان رفت و آمد داشته است.

مرد جوان گفت: در این مدت سکوت کرده بودم تا آبروریزی نشود و نمی دانم چطور این حادثه رخ داده و پسر جوان به کام مرگ فرو رفته است چون اگر می خواستم او را به قتل برسانم همان موقع که متوجه حضورش در خانه شده بودم دست به جنایت می زدم.

زن جوان نیز به بازپرس پرونده گفت: پسر جوان از آشنایان خانوادگی مان بود و رفت و آمد خانوادگی داشتیم و آن شب وقتی او را در پشت بام خانه دیدند از شوهرم خواستم تا او را به عنوان برادرم معرفی کند تا حرفی پیش نیاید.

بنا به این گزارش، منصور برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حادثه ای وحشتناک در باند فرودگاه +عکس

21 قانون سخت و عجیب یک دختر برای دوست پسرش+عکس

فیلم اشک ریختن مردی که همه چیزش را در حادثه ای دلخراش از دست داد+ اگر طاقتش را ندارید نگاه نکنید

ماجرای دختری که بعد از ۲۰ سال به طرز معجزه آسایی خانواده‌اش را پیدا کرد

واکنش دادستان کرج به واگذاری مجدد انبار توقیف شده به دختر وزیر سابق

پشت پرده خبر حمله فرد مسلح به باشگاه زنانه در تبریز

خانم بازیگر زیبا کارگردان بی حیا را رسوا کرد + عکس

دستگیری مرد سرشناس ایرانی در بلژیک + عکس

این 5 مرد با روش تیرباران اعدام شدند!

نقشه زن موقت برای برج ساز مشهور تهرانی + عکس

تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس

سرنوشت تلخ عروس 12 ساله زاهدان / افشین نمی آمد و من عروس پدر شوهرم بودم!

عکس دنیا ویسی دختر سنندجی که به طرز تلخی فوت کرد

 

کدخبر: 229775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟