فیلم لحظه قتل وحشیانه زن جوان در برابر دوربین مداربسته یک کارخانه در جنوب تهران / عکس و فیلم (14+)
حجم ویدیو: 26.69M | مدت زمان ویدیو: 00:02:41

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 10 و 30 دقیقه 11 خرداد ماه سال گذشته را نشان می داد که نگهبان یک کارخانه در خیابان فداییان اسلام، جنب پمپ بنزین در حال نگهبانی بود که دید یک زن و پسر جوان به سمت آلونک کوچکی که در جلوی کارخانه بود حرکت می کنند و در ادامه پسر جوان به کمک زن تنها توانست در آلونک قدیمی را باز کنند و وارد آنجا شوند.
نگهبان کارخانه با دیدن این صحنه در حالیکه چراغ قوه به دست داشت به سمت آلونک قدیمی رفت و پشت درهای بسته از زن و پسر جوان که سرگرم کشیدن مواد بودند خواست تا آنجا را ترک کنند اما پسر جوان بی تفاوت به حرف های این نگهبان به کار خودش ادامه داد.
مرد جوان وقتی دید که این زن و پسر به حرفهای او توجه نمی کنند آنها را تهدید کرد که ماجرا را به پلیس Police گزارش می کند و برای زنگ زدن به پلیس به سمت کارخانه برگشت.
هنوز لحظاتی از رفتن نگهبان کارخانه نگذشته بود که ناگهان صداهایی به گوش رسید و نگهبان شوکه شده به آرامی به سمت آلونک متروکه بازگشت و با صحنه هولناکی روبرو شد.
زن جوان غرق خون روی زمین افتاده بود و پسر جوان نیز قبل از رسیدن مرد نگهبان پا به فرار Escape گذاشته بود که خیلی زود تیمی از ماموران پلیس در صحنه جرم Crime حاضر شدند.
ماموران در بررسی های ابتدایی پی بردند که زن جوان در کنارش یک پایپ و فندک اتمی که برای کشیدن مواد مخدر Drugs شیشه است با ضربات چاقو به سر و صورتش به قتل Murder رسیده است.
همین کافی بود تا بازپرس خرازانی از شعبه پنجم دادسرای شهرری همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران در صحنه جنایت Crime حاضر شوند.
بررسی های ابتدایی تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی در محل جنایت نشان از آن داشت که زن جوان با 12 ضربه هولناک به گردن و سر به قتل رسیده است که عمق بعضی از این ضربات به 30 سانتی متر می رسد.
کارآگاهان در گام نخست به بررسی محل جنایت پرداختند و متوجه دوربین مداربسته ای در نزدیکی این آلونک متروکه شدند و در بازبینی این فیلم، صحنه هولناک یک جنایت را مشاهده کردند.
در این فیلم  پسر جوان پس از رفتن نگهبان کارخانه در اقدامی وحشیانه زن جوان را هدف ضربات چاقو قرار می دهد که زن جوان برای فرار به سمت در آلونک قدیمی حرکت می کند که پس از باز شدن در روی زمین می افتد و پسر جوان در حرکتی باورنکردنی شروع به زدن ضربات مرگبار چاقو به سمت صورت و گردن زن جوان می کند.
در ادامه پسر جوان در حالیکه زن جوان غرق خون روی زمین افتاده بود به آرامی وارد آلونک شده وپس از لحظاتی در زمان خارج شدن و فرار ضربه محکمی با چاقو به سر زن جوان می زند و وقتی متوجه حضور مرد نگهبان می شود به سرعت پا به فرار می گذارد.
جسد زن جوان با دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد و با توجه به اینکه هیچ مدرک هویتی همراه این زن نبود عملیات انگشت نگاری از جسد وی صورت گرفت اما هیچ سرنخی از این زن که احتمالا افیونی و فراری از خانه است به دست نیامد.
با گذشت 10 ماه از این جنایت هولناک در اتوبان فداییان اسلام هنوز هیچ ردی از عامل جنایت و زن جوان به دست نیامده است و تحقیقات فنی ادامه دارد.
بنا به این گزارش، بازپرس خرازانی از شعبه پنجم دادسرای شهرری با تقاضای انتشار تصویر عامل جنایت و عکس چهره نگاری شده زن جوان خواست تا کسانیکه اطلاعی از مخفیگاه این قاتل The Murderer فراری و هویت زن جوان دارند به اداره 10 پلیس آگاهی تهران یا شعبه پنجم دادسرای شهرری مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

زن جوان رییس بانک محله را به خانه برد و ...

فیلم لحظه قتل فجیع زن جوان در اتاقک نگهبان یک کارگاه در جنوب تهران / این زن را می شناسید +فیلم و عکس(14+)

اقدام بی شرمانه یک مرد و معشوقه اش برای کشتن زنش که سرطان داشت / قاضی دادگاه تهران این راز را کشف کرد

دختر 13 ساله پس از اینکه شب را در زیر زمین و نزد پسر مورد علاقه اش گذراند، داستان عجیبی برای پلیس گفت و...

راننده تاکسی زن خانه دار را به کمربندی شهر برد و .../ این راننده شیطان صفت هنوز فراری است

فضولی های نازیلا مرا روانی کرده است / خسرو به دادگاه رفت و ...

دانش آموزان بهارستان در دام زشت مردی که می گفت استاد دانشگاه است + عکس

میترا زن شوهرداری که به شنیدن دوستت دارم اعتیاد دارد! / دردسری که او را به دادگاه کشاند

جزییات سرقت مدال قهرمانی کمال کامیابی نیا

ماجرای عجیب رها شدن الاغ های گرسنه در 2 شهر

 

کدخبر: 258312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟