سیده زینب موسوی کیست، و کاراکتر پیرزن قمی از کجا آمد؟

سال پیش شهرت موسوی (که آن زمان کسی نام و چهره اش را نمی دانست و حتی برخی گمان می کردند مرد است!) عمومی شد. او در قالب یک پیرزن قمی رفته که چادری بر سر دارد و چهره اش زیر آن پنهان است و با اتفاقات روز شوخی می کند. شخصیت های ثابتی از جمله همسرش در استندآپ ها حضور دارند و روی برخی اجراهایش نقد و کنایه به اتفاقات دور و بر است. او آذر ماه سال پیش با روزنامه فناوران اطلاعات گفتگویی انجام داد و تعریف کرد علاقه فراوانی به انیمیشن «زندگی تازه امپراطور» و شخصیت امپراطور کوزکو که بددهن، حسود و خودخواه است دارد.
موسوی نام و برخی خصلت های این شخصیت را عاریت گرفته و ایرانیزه شان کرده است. در دانشگاه یک کلیپ طنز ضبط کرده بوده و بخشی از آن را درفضای مجازی منتشر می کند و همین باعث کشف استعداد او از سوی صاحب یکی از کانال های پرمخاطب می شود و مسیرش تغییر می کند: «در اولین ویدئوها اصلا کاراکتر من یک پیرزن قمی نبود، کم کم این کاراکتر شکل گرفت و کامل شد و داخل یک قالب خاص رفت. در واقع می توان گفت کوزکو ترکیب چندین شخصیت است، نه یک شخص خاص. در راستای تکمیل کردن کاراکتر، شخصیت های جدید مثل جواد و سکینه و دیگران هم کم کم اضافه شدند و ممکن است این خانواده بزرگ تر هم بشود.»
کانال او الان بیش از ۱۰۰ هزار عضو دارد و آن طور که می گوید ده ها نفر هر روز برایش پیام می فرستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 277956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟