شیک پوشی و ست لباس بهاره به سبک جنیفر لوپز +عکس

ست های بهاری جنیفر لوپز
فصل بهار است و به طور حتم شما هم مثل همیشه در مواقع تغییر فصل به دنبال مدل لباس بهاره مناسب می گردید. اگر می خواهید در فصل بهار شیک پوش باشید این ست ها را به شما پیشنهاد می کنیم.
جنیفر لین لوپز با نام مستعار جِی لو خواننده، بازیگر، رقصنده، تهیه کننده موسیقی، تهیه کننده تلویزیونی و طراح مد آمریکاست.
جنیفر لوپز توسط مجله اقتصادی آمریکاییفوربز عنوان ثروتمندترین بازیگر Actor لاتین تبار اهل هالیوود را به خود اختصاص داد.جنیفر لوپز در فهرست 100 شخص پرنفوذ و اثرگذار آمریکایی لاتین تبار،توسط مجله پیپل اِن اسپانول به عنوان نفر نخست برگزیده شد.

جنیفر-لوپز (1)

جنیفر-لوپز (2)

او تا به حال با توجه به شهرت و محبوبیتش به عنوان یک ستاره برتر هنریدر آگهی های پولساز نظیر تبلیغ ادکلن و مدهای گوناگون شرکت کرده و سودهای هنگفتی را به دست آورده است.علاوه بر آن او به عنوان یک حامی حقوق بشر و همچنین در رابطه با واکسیناسیون اطفال در بیمارستان کودکان لس آنجلس فعال بوده است.جنیفر لوپز کار شغلی خود را به عنوان رقصنده با بازی در مجموعه طنز تلویزیونی لیوینگ کالر آغاز کرد.پس از آن با ظهور در فیلم  هیجانی و اکشن قطار پول در سال 1995 به سر زبان ها افتاد.
نخستین فیلمی که او به عنوان یک بازیگر کلیدی، ایفای نقش کرد فیلم با ژانر زندگینامه به نام سلنا بود.
که به سال 1997 ساخته شد، در این فیلم جنیفر لوپز به عنوان یک بازیگر برجسته و متمایز موفق شد جایزه آلما را دریافت کند.

جنیفر-لوپز (3)

جنیفر-لوپز

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟