شیک پوشی به سبک کیت میدلتون +عکس

کیت میدلتون همسر نوه ملکه انگلیس ار چهره های مطرح مد در سال های اخیر بوده و هست, او دختری از دنیای عادی بود که حالا زندگی سلطنتی زا تجربه میکند.
کیت میدلتون، دوشس کمبریج، همسر شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج است که از طرف رسانه ها مورد توجه شدید قرار گرفته است. او در بسیاری از لیست های خوش پوشان دنیا قرار دارد.
به عنوان مثال طبق انتخاب «دیلی تلگراف» به عنوان «متعهدترین نوظهور» در لیست 2006 برنده ها و بازنده ها قرار گرفته و در سال 2007 توسط «تاتلر» رتبه هشتم در لیست ده تندیس برتر مد را از آن خود کرده است. او همچنین در مجله «مردم» در سال 2007 و 2010 در لیست خوش پوشان جای دارد. در ژوئن 2008 وبگاه Style.com کاترین را به عنوان تندیس زیبایی ماه انتخاب کرد. او در جشنواره غرور نیز در لیست خوش پوشان بین المللی قرار گرفت. 
سلیقه کیت در انتخاب لباس منحصر بفرد است. او شیک ترین لباس ها را که معمولا به سبک کلاسیک هستند، در طرح ها و رنگ های مختلف به تن می کند. ما کلکسیونی از بهترین لباس های او را در اینجا برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

کیت-میدلتون

کیت-میدلتون

کیت-میدلتون

کیت-میدلتون

کیت-میدلتون

کیت-میدلتون

کیت-میدلتون

کیت-میدلتون

 

 

کدخبر: 287039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟