بهترین انتخاب و خرید برای لباس ورزشی زنانه +تصاویر

برای خرید ست ورزشی زنانه و گرفتن چند پیشنهاد مد و لباسی، به مدل‌های زیر که از بین محصولات فروشگاه اینترنتی دیجی استایل انتخاب شده‌اند، نگاهی بیندازید. شاید به انتخاب بهتر شما هم کمک کنند.

لباس ورزشی

موقعی که قصد خرید لباسی برای انجام حرکات ورزشی دارید، حتما به رنگ‌های شاد و پر انرژی هم نگاهی بیندازید. برای مثال، رنگ زرد رنگی شاد و پر از انرژی است که می‌تواند روحیه‌ی شما را در حین ورزش Sport بالا ببرد.

هودی مانگو: این هودی، همانطور که از اسمش معلوم است کلاه دارد، 100 درصد از نخ تهیه شده و برای انجام حرکات ورزشی، به خصوص حرکات کششی بسیار مناسب است.

لگینگ ریباک: اگر دنبال لگ ورزشی زنانه هستید، ریباک را فراموش نکنید. برای مثال این مدل برای خانم‌های دونده عالی است و از عضلاتشان حمایت می‌کند. ضمن اینکه عرق بدن را هم به سرعت تبخیر کرده و مانع از احساس نا‌مطبوع در حین ورزش کردن می‌شود.

کفش سوپردرای: کفش ورزشی زنانه سوپر درای، برای دویدن طراحی شده است. 70 درصد رویه‌ی آن از پارچه تهیه شده و بقیه‌اش از پلی استر. بنابراین کفش خنکی محسوب می‌شود. وزن این مدل کم است و در چهار رنگ و مدل متفاوت برای انواع سلیقه‌های مختلف، طراحی شده است.

لباس ورزشی1

اگر دوست دارید در حین ورزش کردن احساس آزادی Freedom کنید و لباس‌ ورزشی زنانه تان چندان تنگ نباشد، ما این ست را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

تی شرت نایکی: فناوری به کار رفته در این تی‌ شرت زنانه ، باعث می‌شود رطوبت حاصل از تعریق روی پوست ورزشکار نماند، بنابراین او در حین ورزش احساس بهتری خواهد داشت. نایکی در طراحی این مدل، از تازه‌های دنیای مد و لباس غافل نمانده است و در طراحی، پشت تی شرت را بلندتر از جلو در نظر گرفته است و در دو طرف آن هم دو چاک کوچک قرار داده است.

شلوار نایکی: کسانی که اهل اسپینینگ یا ورزش‌هایی مثل دوچرخه‌سواری باشند، می‌دانند اگر پایین شلوارشان آزاد باشد، امکان حرکت آزادانه را از آن‌ها خواهد گرفت. این شلوار با دم‌پا و کمر کشی به خوبی فرم خود را روی بدن حفظ می‌کند و به ورزشکار امکان حرکت آزادانه می‌دهد.

کفش آلدو: اگر دنبال یک کفش مناسب برای پیاده‌روی و استفاده‌ی روزمره می‌گردید، سراغ مدل‌هایی را بگیرید که در قسمت پنجه‌ی پا، لایه‌ی محافظ داشته باشند. این مدل از آلدو، با همین ویژگی و برای پیاده‌روی طراحی شده است. کفش آلدو را می‌توانید با یک جفت جوراب ورزشی «دِ کالکشن» همراه کنید که خوشبختانه طوری طراحی شده که لیز نمی‌خورد.

لباس ورزشی2

کسانی که عاشق تنیس هستند می‌توانند سراغ این ست بروند و از پوشیدن آن لذت ببرند.

سویشرت مانگو: اگر دنبال یک مدل شاد و آزاد هستید، این سویشرت به کارتان می‌آید. مانگو جنس این مدل را طوری طراحی کرده که مانع تنفس پوست نمی‌شود و گرما را در خودش حبس نخواهد کرد.

شلوار ورزشی دفکتو: برای تکمیل این سویشرت، استفاده از یک شلوار طوسی و صورتی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این مدل شلوار ورزشی دفکتو، هم قیمت مناسبی دارد و هم جنسش راحتی ورزشکار را فراهم می‌کند.

کفش آدیداس: در نهایت می‌توانید سراغ این مدل کفش ورزشی آدیداس که مخصوص تنیس است بروید. این مدل کفش ورزشی با رویه‌ی توری، اسباب گردش هوا را تامین کرده و پاهایتان را خنک نگه می‌دارد.

لباس ورزشی3

اگر ورزشی که انجام می‌دهید نیاز به آزادی بیشتر دست‌ها دارد، به جای هودی و سویشرت، سراغ تاپ ورزشی زنانه ای بروید که به شما آزادی عمل بدهد.

تاپ ورزشی ریباک: قسمت شکم این تاپ ورزشی آزاد است و باعث احساس راحتی بیشتر زنان ورزشکار می‌شود. بدن را خنک نگه می‌دارد و تن‌خور زیبایی دارد.

شلوار ورزشی آدیداس: جنس این شلوار ورزشی زنانه ، نخی است. به همین دلیل بسیار خنک و راحت است و ورزشکار در آن احساس راحتی خواهد کرد.

کفش ریباک: لایه‌ی میانی این کفش قطر زیادی دارد و به همین دلیل باعث می‌شود فشار وارده به پا کم شود. ریباک این کفش را برای دویدن طراحی کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 271498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟