تله کابین نصفه جهان اصفهان بر فراز آسمان این شهر +عکس

اگر از قدم زدن در کنار آثار تاریخی اصفهان و میدون نقش جهان، لذت میبرید برای یکبار هم که شده تماشای شهر اصفهان رو از فراز آسمان ها و به دور از هیاهوی شهری امتحان کنین تا خاطره ای دلنشین در ذهن شما به یادگار بزاره. تله کابینی که 320 متری بالا رفته و کل شهر زیر پایتان قرار داره، بر فراز ابرها در دل طبیعتی دلپذیر به انتظار گردشگران نشسته تا سرزندگی و طراوت رو به اونا هدیه بده. تله کابین صفه یکی از جاذبه های گردشگری اصفهانه و از تله کابین های مدرن ایران محسوب میشه. اگر از قدم زدن بر روی زمین خسته شدید و دلتان تنوع میخواهد، پرواز بر روی کوه صفه میتونه انتخاب خوبی و تجربه ای متفاوت برای شما باشه و امتحان اون رو حتی برای یکبار هم که شده، از دست ندهید .

1__hamgardi_-تله-کابین-صفه_1

تله کابین صفه از جاذبه های تفریحی اصفهان و در پارک صفه واقع شده و در دو خط طراحی شده، خط اول آن از بزرگراه شهدای صفه تا گردنه ی باد با طول 1850 متر و 50 کابین 4 نفره برای بازدید از بام اصفهان طراحی شده. منظره های کوه صفه نظیر قلعه شاهدز، دیدنی های اطراف شهر و تنگه گردنه باد و... از جاذبه های طبیعی این مسیره که بسیار زیبا و دیدنیه و خط دوم آن از گردنه ی باد به سمت قله شاه دژ با طول 650 متر و ارتفاع 6 متر میباشد.
1__hamgardi_چ

امکانات و اطلاعات بازدید
این مجموعه تفریحی، علاوه بر تله کابین دارای امکاناتی از قبیل: رستوران، کافی شاپ، شهربازی، بولینگ و فروشگاه صنایع دستی و...می باشد و شما میتونید به آدرس: مجموعه تفریحی صفه، بزرگراه شهدای صفه، کوه صفه مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر برای بازدید از این مجموعه با شماره تلفن 03136693932 تماس برقرار کنید و به این مکان هیجان انگیز اصفهان سفری داشته باشین و بهای بلیط برایی این مجموعه 120000 تومان می باشد.

1__hamgardi_52

1__hamgardi_گکگ

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟