«سید سلمان سامانی» درباره آخرین فعالیت ستاد انتخابات کشور اظهارکرد: در بحث انتخابات ما تمامی اقدامات لازم را با تشکیل ستاد انتخابات کشور به منظور برگزاری انتخابات شوراها٬میاندوره ای مجلس و ریاست جمهوری انجام دادیم و در حال حاضر در آمادگی کامل به سر می بریم.

وی افزود:ما تا به این لحظه تمامی تحهیزات وامکاناتی راکه برای این انتخابات لازم بوده است مهیا کرده است.

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد:تهیه صندوق های اخذ رای٬ آموزش مجریان انتخابات که در جهت انجام مر قانون Law بود و اشراف فرمانداران در بحث انتخابات از طریق برگزاری آزمون از مهم ترین اقداماتی بوده است که ستاد انتخابات کشور انجام داده است.

معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: روند ثبت نام ها در انتخابات شوراها٬میان دوره ای مجلس و ریاست جمهوری در موعد مقرر و در کمال نظم برگزار شد و درحال حاضر مسیرقانونی تایید صلاحیت ها را در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری طی می کنیم.

وی درباره اینکه نتایج تایید صلاحیت انتخابات ریاست جمهوری چه زمانی به وزارت کشور اعلام می شود خاطرنشان کرد:مطابق قانون شورای نگهبان ۵ روز فرصت دارد تا روند صلاحیت نامزدها را بررسی کند اما می تواند ۵ روز دیگر را هم برای بررسی صلاحیت نامزدها درخواست کند و پس از طی شدن این فرآیند 10 روزه نظر خود را پیرامون تایید صلاحیت ها اعلام دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 258437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟