انتقاد کارشناس فوتبال از ضیافت سرخابی ها قبل از دربی

به گزارش گروه ورزشی رکنا، رضا شاهرودی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دربی 84 به خبرنگار برنا گفت: من پیش از بازی تراکتورسازی در مصاحبه با شما گفته بودم راه های گل زدن به تراکتور نفوذ از عمق دفاع این تیم است و برانکو نشان داد با یک آنالیز قوی توانسته نقاط ضعف این تیم را به خوبی شناسایی و برای آنها برنامه مدون داشته باشد.

وی در ادامه افزود: بی تردید پرسپولیس در دربی هم نقاط ضعف استقلال را شناسایی کرده و با طراحی تاکتیک های خاص برای این نقاط ضعف بتواند سه امتیاز این بازی را به دست آورد. به هر حال برانکو برای هر بازی برنامه خاص دارد.

شاهردوی با اشاره به وضعیت بدنی استقلال اظهار داشت: البته استقلالی ها برای ریکاوری زمان مناسبی در اختیار دارند اما در حالت عادی پرسپولیس به لحاظ فیزیکی هم وضعیت بهتری دارد و از هر لحاظی که شما نگاه کنید کفه ترازو به سمت پرسپولیس سنگینی می کند. خوشبختانه سرخپوشان در شرایط آرمانی بسیار خوبی قرار دارند و من پیش بینی می کنم پرسپولیس دو بر صفر برنده دربی 84 باشد.

شاهرودی در پایان عنوان کرد: من از تمامی هواداران به عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتبال خواهش می کنم به دور از هرگونه حاشیه فقط تیم خودشان را تشویق کنند تا شاهد یک دیدار لذت بخش باشیم و به امید خدا و با تلاش بچه ها برنده این دربی نیز پرسپولیس باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 244326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟