راز گشایی از فیلم لحظه سقوط زن جوان اردبیلی/ شوهر این زن دستگیر شد+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 6.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
فیلم لحظه سقوط زن جوان و سایه ی مردی که او را هل داد / این حادثه ظهر دیروز در اردبیل و در برابر دیدگان یک پسر جوان رخ داد+عکس حادثه

به گزارش رکنا ، ظهر دیروز دوشنبه اهالی شهرک کارشناسان اردبیل در برابر پلان تلخ سقوط یک زن جوان از بالکن یک ساختمان قرار گرفتند که یکی از همسایه با شنیدن صدای درگیری از داخل این آپارتمان قبل از سقوط این زن اقدام به فیلم برداری از این صحنه هولناک کرده است.
در این فیلم نشان داده می شود که زن جوان با لباس خانگی ابتدا وارد بالکن شده و سپس روی لبه می نشیند و این درحالی است که پسر جوانی در پایین ساختمان با دیدن این صحنه شوکه شده و وقتی متوجه سقوط و یا خودکشی این زن می شود سعی بر منصرف کردن این زن از اقدام مرگبارش می کند.
این تصویر در حالی به ثبت رسیده که قبل از سقوط سایه یک مرد در بالکن دیده می شود که چند بار وارد بالکن شده و سپس به خانه باز می گردد اما در آخر وقتی پای در بالکن می گذارد زن جوان به پایین پرت می شود و پسر جوان که نظاره گر این تراژدی تلخ می شود با عجله به بالای دیوار رفته و زمانیکه با پیکر خونین زن جوان در قسمت پایینی ساختمان روبرو می شود روی زمین نشسته و در حالیکه شوکه شده شروع به گریه می کند.
خیلی زود تیم های امدادی و ماموران کلانتری 15 اردبیل در صحنه حاضر شده و زن جوان که با مرگ دست و پنجه نرم می کند به بیمارستان فاطمی انتقال داده می شود.
این گزارش حاکی از آن است که زن جوان در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و هنوز قادر به صحبت کردن از ماجرای سقوطش نیست و ماموران با دیدن این فیلم شوهر این زن را به عنوان مظنون دستگیر کرده اند.
شوهر جوان در اعترافاتش به ماموران گفت: با همسرم اختلاف داشتم و درگیر شدیم که ناگهان زنم به سمت بالکن رفت و روی نرده ها نشست و قصد خودکشی داشت که از او می خواستم آرام باشد که وی تهدید می کرد اگر نزدیک شوم خودش را به پایین پرت می کند. چند بار به سمت بالکن آمدم و با تهدیدهای همسرم به خانه بازگشتم اما در آخرین اقدام وقتی برای پشیمان کردن همسرم از این ماجرا وارد بالکن شدم تا دستانش را بگیرم وی به پایین پرید.
بنا به این گزارش، تحقیقات پلیس ی در این ماجرا ادامه دارد و ماموران در انتظار بهبودی حال زن جوان هستند تا راز این سقوط تلخ فاش شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

برای دیدن خبر فیلم لحظه سقوط زن جوان و سایه ی مردی که او را هل داد کلیک کنید





اخبار زیر را از دست ندهید:
نبرد هولناک شکارچی آبادانی با گراز وحشی در نخلستان+عکس

اقدام سیاه و هولناک 2 جوان با مرد غریبه در پارک

تعریف جدید یک دزد از زندگی شرافتمندانه+عکس

داعش 4 نفر را به بهانه همجنسگرایی از پشت بام به پایین پرتاب کرد

غرق شدن یک مرد در پارک آبی جلوی چشمان غریق نجات +عکس

عکس دیدنی و سرگرم کننده وزیر در آغوش 2 پلیس +عکس

لحظه ترور مسلحانه یک افسر به دست داعش + تصاویرلحظه ترور

کدخبر: 192345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟