فیلم / مرد تبر به دست پرونده هولناک شیراز نیز دستگیر شد / این مرد به قَتل با تبر اعتراف کرد + عکس
حجم ویدیو: 7.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
بازداشت سومین شروری که با تبر، مردی را جلوی همسرش کشتند

این طور که ویدئوی منتشر شده نشان می دهد او با همراهانش با تبر و چاقو مرد جوانی را در برابر چشمان همسر باردارش از پا در می آورند؛ او سپس از پنجره خودرو وارد ماشین می شود و از مهلکه می گریزد. از آن زمان دو نفر از مهاجمان در ابرکوه و لرستان بازداشت شدند ولی از این مرد جوان دماغ عمل کرده ،رد پایی دیده نمی شد.
تا اینکه ساعت 2 بامداد دیروز، ماموران اطلاعات سپاه فجر استان فارس او را در باغی در روستایی حومه شیراز بازداشت کردند.
اواخر مردادماه فیلم منتشر شده از صحنه این جنایت بسیاری از مردم شیراز را متأثر کرده بود در این فیلم هولناک ،جوانی تبر به دست در حالی که بینی اش نیز عملی بود در حالی که به سرعت قصد فرار از صحنه را داشت با بستن درب خودرو از شیشه وارد ماشین شده و سپس با همدستانش از محل متواری می شود.
این جنایت در اواخر مردادماه در محدوده بولوار امیرکبیر رخ داد. زوج جوانی سوار بر خودرویشان در حال عبور از یکی از خیابانهای منطقه بودند که ناگهان یک دستگاه پژو پرشیای سفید رنگ با خودروی آنها تصادف کرد.
مرد جوان از ماشین پیاده شد که خسارت و علت تصادف را بررسی کند اما در همین هنگام سرنشینان پرشیا به سمت او با چاقو و تبر حمله کردند و آنها با چاقو و تبر ضربات متعددی به مرد جوان زدند. مهاجمان همچنین جوان دیگری را که همراه این زوج بود مجروح کردند و پس از آن سوار بر خودروی خود از محل گریختند.
طولی نکشید که مرد جوان مقابل چشمان همسر باردارش بر اثر شدت خونریزی جان باخت و وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رسیدند، اثری از مهاجمان نبود. همسر مقتول به همراه جوان دیگری که در این حادثه مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شدند.
از همان زمان تحقیقات گسترده برای شناسایی و دستگیری مهاجمان آغاز شد. این در حالی بود که انتشار فیلم لحظه جنایت در شبکه های اجتماعی، وحشت به جان مردم منطقه انداخته و باعث جریحه دار شدن احساسات شهروندان شده بود.تیمهای جنایی به جستوجو برای یافتن ردی از عاملان جنایت پرداختند و خیلی زود موفق شدند هویت آنها را شناسایی کنند.
در ادامه مشخص شد که متهمان قصد دارند هر طوری شده از کشور فرار کنند اما پیش از اینکه موفق به اجرای نقشه خود شوند، یکی از آنها که به شهرستان ابرکوه در یزد گریخته بود به دام پلیس افتاد و دستگیر شد.
با اطلاعاتی که از این مرد به دست آمد، دومین متهم در خرم آباد ردگیری شد و درحالیکه وی با تهیه بلیت راهی فرودگاه شده بود و قصد خروج از کشور را داشت، پیش از پرواز دستگیر شد. اما همچنان یکی دیگر از مردان تبر به دست متواری بود. از این رو تحقیقات از سوی ماموران برای به دست آمدن ردی از این مرد ادامه داشت تا اینکه ماموران اطلاعات سپاه فجر توانستند رد متهم را در یکی از شهرهای اطراف شیرازدر حالی به دست آورند که متهم مشغول تدارک برای فرار از کشور بود.
در نهایت بامداد روز گذشته ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شده و نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه در باغی در اطراف شیراز دستگیر کردند. این متهم پس از انتقال به شیراز نزد درخشان بازپرس دادسرای جنایی شیراز بازجویی شد.
متهم دماغ عملی در بازجویی های اولیه به داشتن تبر، جرح با آن و حضور در درگیری اعتراف کرد. در بررسی سوابق این متهم فاش شد که وی دارای چندین مورد سابقه درگیری، جرح با چاقو و... است.
این پرونده به صورت ویژه در دادسرای جنایی شیراز رسیدگی می شود. پیش از این علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان فارس گفته بود پرونده این جنایت با حساسیت و به صورت ویژه در دستگاه قضایی استان رسیدگی میشود تا متهمان به سزای عملشان برسند.
وی در نشست خبری اخیر خود عنوان کرده بود که پرونده عاملان این جنایت به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی برای برخورد با این دسته از افراد مصمم است برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟