مردان عرب در دام باند ازدواج موقت زنان در مشهد / این توریست ها را به خانه ای در خارج از شهر می بردند و ...

سال٩٣ با شکایت چندین زائر عرب‌زبان مبنی‌بر سرقت به عنف از آن‌ها در اطراف مشهد، تحقیقات پلیسی آغاز شد. تحقیقات نشان می‌داد که این افراد همگی زائران عراقی بوده‌اند که پس از حضور در مشهد در اطراف حرم، فردی که به زبان عربی مسلط بوده به آن‌ها مراجعه کرده و پس از اطمینان‌دادن به آن‌ها با این عنوان که مکانی امن را می‌شناسد که آن‌ها می‌توانند در ازای دادن پول از امکانات این منزل استفاده کنند و زنانی را به عقد موقت خود درآورند، آن‌ها را سوار خودرو کرده و به جاده میامی می‌کشاند.

این فرد پس از سوارکردن طعمه‌هایش آن‌ها را به جاده میامی مشهد می‌کشاند و پس از واردکردن به یک منزل، اعضای مسلح دیگر این باند طعمه را گرفته و پس از سرقت وسایل و پول‌هایش چشم و دهان او را بسته و در بیابان‌های اطراف مشهد رها می‌کردند.

در چند پرونده‌ نیز متهمان پس از نزدیک‌شدن به زائران خارجی آن‌ها را به‌بهانه گردش در طبیعت مشهد به بیرون شهر برده و در نقطه‌ای خلوت دیگرهمدستان آن‌ها به طعمه حمله کرده و وسایل همراه او را سرقت می‌کردند.

دو نفر از شکات پس از مراجعه به کلانتری اظهار کردند: «در خیابان امام‌رضا(ع) با افرادی آشنا شدیم که ادعا داشتند در کار تهیه بلیت هستند. آن‌ها خود را اهل عراق و ساکن اهواز معرفی کردند و بعد از اینکه با هم صمیمی شدیم، بیان کردند که ما محلی داریم که در آنجا خانم برای ازدواج موقت مهیاست. آن‌ها ما را سوار خودرو کردند و هنگامی که داخل منزل شدیم، دیدیم که چند نفر دیگر هم با دست‌وپای بسته، آنجا هستند و افرادی با سلاح به ما حمله کرده و اموال ما را دزدیدند و دست‌وپای ما را بستند و در جایی دیگر رها کردند.»

درحالی تحقیقات دراین‌خصوص ازسوی پلیس در جریان بود که این دو مال‌باخته در تماس با پلیس اعلام کردند که دو نفر از افرادی را که از آن‌ها زورگیری کرده‌اند، در اطراف حرم مشاهده کرده‌اند. با اعلام این خبر بلافاصله عوامل انتظامی وارد عمل شدند و توانستند دو نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند.

این افراد در بازجویی‌های تخصصی به جرم خود اعتراف و اظهار کردند که از ساکنان استان خوزستان هستند و چندی پیش سرکرده باند به‌نام معین آن‌ها را که شش نفر هستند، گرد هم جمع‌ کرده و با طراحی این نقشه‌ها، این باند را تشکیل داده است.

آن‌ها در ادامه به هجده فقره زورگیری به‌عنف از زائران عراقی در مشهد اعتراف کردند که یکی از آن‌ها به قید وثیقه آزاد است.

در بازرسی از این متهمان مقداری لوازم سرقتی و در بازرسی از منزل محل جرم در جاده میامی نیز چند گوشی تلفن‌همراه متعلق به مال‌باختگان کشف شد. درحالی تحقیقات برای دستگیری چهار متهم دیگر این پرونده همچنان ادامه دارد که کیفرخواستی ازسوی قاضی مهدی امانی، دادیار اظهارنظر دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه٢ مشهد صادر و در آن قید شد علاوه‌بر مجازات متهمان به‌اتهام آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه مقرون به آزار، باید به‌منظور پیشگیری از ادامه فعالیت‌های مجرمانه مجدد این افراد با توجه به اینکه آن ها همشهری و بایکدیگر آشنا هستندو احتمال تکرار جرم وجود دارد، درخواست مجازات تکمیلی تبعید به شهرهای مختلف دورافتاده شد.

قاضی امانی از زائران خواست هنگام جابه جایی حتما از تاکسی های درون شهری استفاده کنند و با افراد غریبه درون حرم مطهر و اطراف آن به هیچ عنوان صمیمی نشوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

پروین و دخترش روی‌نیمکت پرسپولیس+عکس

مردی با سر بریده زنش در خیابان راه می‌رفت +تصاویر(16+)

ازدواج مانکن ایرانی با مرد 67 ساله و ثروتمند عرب! + عکس

دردسر فیلم های دوران مجردی تازه عروس و ارتباط هایش با پسران همسایه / داماد وقتی فیلم ها را دید بی درنگ درخواست طلاق داد

آزار و اذیت های نامادری جوان توسط پسر 16 ساله

جوانی عمه اش را به دوبی برد و سرش را برید + عکس متهم و قربانی

درخواست شرم آور دختر پادشاه عربستان از مرد فرانسوی در اتاق خوابش

باردار شدن دختر 17 ساله توسط 4 پسر در خلوت شبانه / دستور قضایی برای

تصادف فیل با اتوبوس + عکس

شلاق در ملاء عام در استان بوشهر

حمله میمون‌های وحشی به 5 پسر بچه دانش آموز در سراوان

پدرم شرم نکرد او با معلمم هم ارتباط شیطانی برقرار کرد / نیلوفر 17 ساله از خانه فرار و در خانه فساد تن فروش کرد

 

 

 

کدخبر: 226046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟