عملیات خاموش در کبیر کوه برای دستگیری قاتلان یک پلیس

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:فردی در سال 93 پس از وقوع یک فقره سرقت-مسلحانه">سرقت مسلحانه زمانی که توسط پلیس بخش "سرابباغ" شهرستان آبدانان دستگیر شده بود با شلیک گلوله، یکی از ماموران انتظامی را به شهادت رساند و با استفاده از شرایط خاص منطقه از محل گریخت.

وی با بیان اینکه پلیس اقدامات خود را در خصوص شناسایی و دستگیری این فرد و دیگر همدستانش آغاز کرد،افزود: این فرد چندی بعد با تشکیل باند سرقت مسلحانه، دو تن از عشایر منطقه سرابباغ را نیز به قتل رساند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: عملیات شناسایی سارقان مسلح در دستور کار پلیس آگاهی استان ایلام و شهرستان دره شهر قرار گرفت و در نهایت بامداد جمعه با اشراف اطلاعاتی، محل اختفای این شرور و همدستانش در ارتفاعات کبیرکوه شناسایی شد.

وی یادآور شد: اکیپی از نیروهای انتظامی شهرستان دره شهر برای دستگیری سارقان مسلح به منطقه اعزام و محل مورد نظر را به محاصره خود در آوردند.

سردار یاری با اشاره به اینکه متهمان با آگاهی از حضور ماموران اقدام به تیراندازی کردند ادامه داد: در این درگیری یکی از سارقان که قاتل مامور نیروی انتظامی و دو تن از عشایر منطقه بود به هلاکت رسید و دو نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این درگیری هیچ یک از ماموران انتظامی آسیب ندیدند، گفت: در این عملیات، مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی از سارقان مسلح کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان و تلاش خود را برای برقراری این شاخصه های مهم به کار می گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 226534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟