زنی که زندگی نوجوان هندی را تغییر داد+عکس

نوجوان 13 ساله هندی که از گردنی غیر عادی رنج می برد با کمک یک زن نوع دوست انگلیسی تحت عمل جراحی قرار گرفت و بهبود یافت.

" ماهندرا آهیروار" دارای گردنی بود که کاملا خم می شد بطوریکه که از بدنش همیشه آویزان بود. بعد از انتشار عکس های این نوجوان در اینترنت یک زن نوع دوست اهل لیورپول انگلیس به نام " جولی جونز" با جمع آوری 12000 یورو برای همیشه به درد و رنج این نوجوان هندی پایان داد.

پدر وی در گفتگو با mail online گفت: پسرم از صحبت کردن با گردنی کاملا خم شده بسیار خجالت می کشید و به همین علت علاوه بر رنج و عذاب جسمی، باید رنج و عذاب روحی را نیز تحمل می کرد. پسرم در تمام طول روز گوشه ای می نشست و حتی قادر نبود هیچ کدام از کارهای شخصی اش را انجام دهد.

اما گردن او حالا صاف شده و کاملا بهبود یافته است و می تواند مانند تمام همسن و سالهایش تمام کارهایش را خودش انجام دهد و از مهمتر اینکه او حالا به مدرسه می رود.

" جولی جونز" کسی که با تصمیمش زندگی این نوجوان هندی را تغییر داد در این خصوص می گوید: "سال قبل این خبر را در روزنامه خواندم و بسیار متاسف شدم. تصمیم گرفتم تا هر کاری که می توانم برای " ماهندرا" انجام دهم. خوشحالم از اینکه عمل وی با موفقیت انجام شد و این امر نه فقط به واسطه من بلکه با کمک پزشکان و تمام افراد نوع دوست که برای هزینه عمل جراحی وی کمک کردند میسر شد. اکنون ایمان دارم می توان از فاصله صدها کیلومتری نیز معجزه آفرید. حالا که خنده را بر لبان "ماهندرا" می بینم با تمام وجودم خوشحالم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

معلم به نقاشی کودک طرفدار تراکتور صفر داد!+عکس

مریم شوهر دارد، اما قلبش برای مرد دیگری می‌تپد!

یک دختر در شرق تهران جان یک جوان را گرفت و جوان دیگر را به زندان فرستاد

له شده مار زیر چرخ های هواپیما در باند فرودگاه اردبیل + عکس

از خودم فیلم زشت گرفتم و برای فرهاد فرستادم / نگذارید آبرویم برود

آقای بازیگر و همسرش در اولین سالگرد ازدواحشان! +عکس

پوستر سلام بمبئی با طراحی محمدرضا شریفی نیا! / محمدرضا گلزار و بنیامین در کنار ستاره زن بالیوود +عکس

سلفی آیینه ای جالب خانم بازیگر پس از گریم در کنار تصویر چهره اصلی اش +عکس

 

کدخبر: 226848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟