انتقام از پدر 2 زنه به خاطر بد رفتاری با مادر+عکس

به گزارش رکنا، اوایل سال 92 سناریوی یک جنایت خانوادگی پیش روی ماموران پلیس آگاهی شهر اراک قرار گرفت که در آن پسر جوانی با ضربات چاقوی پدرش را به کام مرگ کشانده بود.

در این مرحله تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت کلید زده شد و این در حالی بود که پسر جوان پس از جنایت پا به فرار گذاشته و هیچ ردی از خود به جا نگذاشته بود.

ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه با گذشت 3 سال از این پرونده خونین ماموران پی بردند که پسر جوان پس از قتل پدرش به تهران سفر کرده و زندگی پنهانی را شروع کرده است.

در این مرحله ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این جوان 32 ساله در جنوب تهران شدند و با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران پلیس آگاهی اراک برای دستگیری پسر جوان پای در پایتخت گذاشتند.

در ادامه تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران همراه ماموران شهر اراک صبح امروز یکشنبه – 25 مهرماه – در عملیاتی غافلگیرانه قاتل فراری را پس از 3 سال فرار دستگیر کردند.

عامل جنایت پس از دستگیری برای اعترافات ابتدایی پیش روی بازپرس محسن مدیر روستا در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و گفت: روز حادثه وقتی فهمیدم پدرم به خاطر ازدواج دومش با زن دیگری مادرم را از خانه بیرون کرده با او درگیر شدم که ناگهان پدرم به آشپزخانه رفت و با چاقوی بزرگی به سراغم آمد که در این درگیری چاقو را از دست پدرم گرفتم تا از پدرم خواستم آرام باشد.

وی افزود: دستم خونی بود و از شدت عصبانیت به سمت در خروجی رفتم که پدرم فکر کرد قصد خارج شدن از خانه را دارم که چاقو را روی سینک ظرفشویی گذاشت که در این لحظه به آشپزخانه رفتم و چاقو را برداشتم و ضرباتی به پدرم زدم و از خانه خارج شدم.

وی افزود: پس از قتل به تهران آمدم و در این مدت به صورت مخفیانه زندگی می کردم و فکر نمی کردم پس از 3 سال دستگیر شوم.

بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا پس از تحقیقات ابتدایی متهم را در اختیار ماموران پلیس آگاهی اراک قرار داد و رسیدگی این پرونده در دادسرای شهر اراک ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

ازدواج باورنکردنی مرد 68 ساله با نوه 24 ساله اش

در اتاق ویلا زندانیم کردند/ به زور لباس هایم را درآوردند و ...

تبهکاران پسرم را در زندان خورده اند! +عکس

حمله به خانه مانکن معروف دنیای مد/ سارق بادیگارد خانه را با چاقو زد + فیلم و عکس

رمال گفت قمار کن و من زنم را باختم

 

خواهر 50 ساله خواننده معروف از همسر 38 ساله اش باردار شد + عکس

عکس های یادگاری بازیگر زن معروف ایرانی از سفرش به کانادا +تصاویر

شغل دوم کمدین معروف ایرانی چیست؟ / با بیزنس جذاب آقای بازیگر آشنا شوید! +عکس 

 

کدخبر: 227107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟