خطرناک ترین قاتلان انگلیس / یک زن که 10 نفر را کشت+عکس

پلیس اسکاتلندیارد نام مجرمانی را که در فهرست انتظار مرگ در زندان‌های بریتانیا هستند منتشر کرد. هر یک از این زندانیان با توجه به میزان جرایم مرتکب شده بسیار خطرناک هستند و بدون آزادی مشروط باید تمام عمر باقیمانده را در زندان سپری کنند تا روز مرگشان فرا رسد.

به گفته پلیس آنها شیاطینی هستند که در زندان خواهند مرد و نامشان در تاریخ بریتانیا ثبت خواهد شد.

راننده تاکسی قاتل سریالی بود

«کریستوفر هالی ول» یکی از قاتلان سنگدل انگلیسی است که در ارتباط با قتل بیش از 5 تن در انگلستان به دوبار حبس ابد محکوم شده است.

«کریستوفر» قاتل 52 ساله‌ای است که در ولگردی و خیابان‌گردی‌های خود زنان را به دام انداخته و به قتل رسانده است. این مرد که در فهرست بدنام‌ترین زندانیان اسکاتلندیارد قرار دارد، قربانیانش را پس از سوار کردن بر تاکسی خود به نقاطی دوردست برده و پس از آزار و شکنجه به قتل رسانده و اجسادشان را در نقاط مختلف شهر رها کرده است.

جنایتکار یک چشم

«دیل کریگان» به قاتل یک چشم مشهور شده است و او به خاطرقتل دو افسر پلیس و سه فقره اقدام به قتل برای تمام عمر پشت میله‌های زندان خواهد ماند. اطلاعات پلیس نشان می‌دهد این قاتل بد سیرت قصد قتل عام سه تن دیگر را نیز داشته اما در این کار موفق نشده است. این تبهکار وحشی در عملیات گسترده 120 افسر پلیس منچستر و تعقیب و گریز هوایی و زمینی دستگیر شده بود که در دادگاه منچستر به حبس ابد محکوم شد. اما به گفته قاضی پرونده هرگز نشانه‌ای از پشیمانی در چهره‌اش دیده نمی‌شد.

شکارچی دختربچه

«مارک بریجر» قاتل دختر 5 ساله ولزی است که او را با خودرو کمی دورتر از خانه پدری‌اش ربوده بود. درحالی که ناپدید شدن این دختربچه برای ماه‌ها تیتر خبرهای روز رسانه‌های دنیا بود. پلیس اسکاتلندیارد در عملیات جست‌وجو این مرد 46 ساله را به جرم آدم‌ربایی و قتل دختر خردسال بازداشت کرد. پرونده این جنایت به حدی اهمیت یافت که دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلستان در پیامی با خانواده قربانی ابراز همدردی کرد. اطلاعات پلیس نشان می‌دهد قاتل پس از دستگیری بارها سعی داشته ذهن مأموران پلیس را منحرف کند تا بتواند به راحتی از دست عدالت فرار کند.

پلیس اسکاتلندیارد اعلام کرد: یافتن این قاتل ماه‌ها زمان برده و صدها افسر پلیس درگیر این پرونده‌ بودند. براساس حکم دادگاه این مرد تبهکار هم باید تا روز مرگش در زندان بماند.

زن جنایتکاری که 10 نفر را کشت

«رزماری وست» نام یکی از زنان در لیست قاتلانی است که در زندان خواهند مرد. این مجرم از 43 سال پیش و درمدت 29 سال بیش از 10 زن جوان را کشته که به خاطر همین جرایم به حبس ابد محکوم شده است. در لیست قربانیان وی نام دختر خوانده 8 ساله‌اش نیز دیده می‌شود.

این زن که تمامی قتل‌هایش را در منطقه «گلاستر» انجام داده، پس از کشتن زنان اجسادشان را پنهان می‌کرد. روانشناس‌ها، وی را زنی مبتلا به بیماری اسکیزوفرنی شدید و خیالبافی تشخیص داده بودند.

وی که خود بارها تحت خشونت جنسی قرار گرفته بود، انتقام ضربه‌های روحی‌اش را از زنان جوان اطرافش می‌گرفت.

قاتلان دشت

مردی به نام «ایان برادی» به همراه زنی به اسم «میراهندلی» که قتل‌های خود را در منطقه دشت‌های منچستر انجام داده‌اند 5 دختر 10 تا 17 ساله را به قتل رسانده‌اند. قربانیان قبل از قتل مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند و سپس توسط این زن و مرد در نهایت بی‌رحمی کشته شده‌اند.هر دو جنایتکار به حبس ابد محکوم شدند. «زن جانی» چهارده سال پیش در 60 سالگی در زندان جان سپرد اما همدست وی «ایان» همچنان در زندان به سر می‌برد تا عمرش به پایان برسد. این درحالی است که وی در شرایط امنیتی خاص نگهداری می‌شود چون بارها از مسئولان زندان خواسته حکم مرگش را اجرا کنند تا بیش از این عذاب نکشد.

 

قتل های سریالی یورکشایر

«پیر ساتکلیف» نام یکی از قاتلان سریالی انگلستان است که به جرم کشتن 13 زن و اقدام به قتل 7 مرد به حبس ابد محکوم شده است.اکثر قربانیان وی زنان خیابانی بودند که در دام قاتل افتاده‌اند. کارشناسان پزشکی قانونی، پس از گفت‌وگو و انجام آزمایشاتی تأیید کردند که وی به بیماری پارانویید و اسکیزوفرنی مبتلا است و به خاطر خطرناک بودنش برای جامعه باقی عمر خود را باید پشت میله‌های زندان سپری کند. این مرد حبس ابد خود را در زندان «دورهام» می‌گذراند و بدون شک در زندان خواهد مرد.

قاتل متجاوز

«یوسف رحیم» قاتل سریالی انگلیسی است که به جرم قتل دو زن و اقدام به قتل سومین زن دستگیر و به حبس ابد محکوم شده است. این مرد که به «لوی بلفیلد» شهرت دارد پس از دستگیری به تجاوز و قتل زنان اعتراف کرد. قاضی پرونده نیز وی را فردی حیله‌گر و خشن معرفی کرده است. وی قربانیان خود را در ایستگاه‌های اتوبوس به دام می‌انداخت. گزارش پلیس اسکاتلندیارد نشان می‌دهد که وی چندین بار به جرم ضرب و شتم زنان دستگیر و آزاد شده بود.

 

تشنه خون مردان بود

«جونا دنهی» زنی بود که به عنوان عامل قتل‌های جنون‌آمیز با کشتن مردان به شهرت رسید. وی هر 3 قربانی خود را با ضربات چاقو در سال 2013 میلادی به قتل رساند.این زن جنایات خشونت‌آمیز خود را پس از مصرف الکل و مواد مخدر انجام می‌داد. وی قربانیان خود را اغوا می‌کرد و پس از فریب، آنها را در فرصتی مناسب به قتل می‌رساند. این زن که از کشتن مردان لذت می‌برد عکس‌هایی با چاقوها گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده بود. قاتل انگلیسی علاوه‌بر قتل 3 مرد با چاقو به جان دو مرد دیگر افتاده اما موفق به قتل آنها نشده بود.او یکی از مجرمان روانی بود که از کشتن مردان احساس شادی می‌کرد و این زن روانی در جریان دادرسی در دادگاه کشتن مردان را کاری سرگرم کننده و تفریحی عنوان می‌کرد و هیچ ندامت و پشیمانی در چهره‌اش دیده نمی‌شد. وی نیز به حبس ابد محکوم شده است.

قتل سریالی 5 زن در سوفولک

«استیون جرالد جیز» یکی دیگر از قاتلان سریالی انگلیسی است که به جرم قتل 5 زن در «سوفولک» بریتانیا به حبس ابد محکوم شده است.

قربانیان وی پس از آزارهای جنسی به شکل فجیعی به قتل رسیده‌اند. این قاتل سریالی قبل از دستگیری شغل‌های متفاوتی داشته و به عنوان مشروب‌فروش، راننده کامیون و یک خرده‌فروش در سوفولک فعالیت می‌کرد. در سال 2001 میلادی او خانه‌ای در جنوب لندن داشت که اقدام به قماربازی و نوشیدن افراطی الکل می‌کرد.بیشتر قربانیان وی از زنان خیابانی بوده‌اند و همگی را پس از آزار و شکنجه به قتل رسانده است.

کشتن وحشیانه یک سرباز

یک مرد سیاهپوست انگلیسی که با چاقو به جان یک سرباز بریتانیایی در خیابان افتاده بود در فهرست افرادی قرار دارد که در زندان خواهند مرد.وی که «مایکل ادیولاجو» نام دارد سه سال پیش به یک سرباز ارتش بریتانیا از هنگ سلطنتی حمله کرد و او را باچاقو و ساطور به قتل رساند. این جنایتکار پس از دستگیری ادعا کرد که این حمله را در حرکتی انتقامجویانه انجام داده است.

مایکل به همراه همدست خود دست به جنایتی هولناک زد که بسیاری از مردم خیابان را شوکه کرده بود. او یک نیجریه‌ای مقیم بریتانیا بود که باید برای تمام عمر در زندان به سر برد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 آرزو کیهان / ایران

 

 

کدخبر: 227449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟