نقشه وقیحانه برای ربودن خانم منشی شرکت + عکس

به گزارش رکنا، آخرین روزهای مرداد ماه سال جاری دختر جوان که منشی یک شرکت ساختمانی در سعادت آباد است برای رفتن به محل کارش سوار بر خودروی آژانس شد و در خیابان سردار جنگل بود که ناگهان خودروی پرشیای سفید رنگی جلوی راه وی را بست.

4 مرد افغان از خودروی پژو پیاده شده و قصد ربودن دختر جوان را داشتند که راننده آژانس با درگیر شدن با مردان افغان توانست این منشی شرکت را فراری دهد اما در این صحنه 4 مرد افغان راننده آژانس را به صندوق عقب خودرویش انداخته و به سمت کرج حرکت کردند.

پس از یک ساعت خودرو در جاده کرج توقف کرد و راننده آژانس پس از باز کردن در صندوق عقب وقتی از خودرویش بیرون آمد متوجه شد خبری از آدم ربایان نیست و در این مرحله با دختر جوان تماس گرفت و هر دو برای اعلام شکایت از مردان افغان به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کردند.

در این مرحله بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 دستور داد تا تیمی ازماموران پلیس آگاهی برای تحقیقات ویژه و افشای راز این ماجرای مرموز وارد عمل شوند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت و این درحالی بود که دیگر کسی برای ربودن منشی شرکت اقدام نکرده بود و هیچ سرنخی از آدم رباها به دست نیامده بود تا اینکه ساعت 13: 30 دقیقه شنبه نخستین روز آبان ماه ماموران کلانتری منطقه سعادت آباد در تماس منشی شرکت در جریان مزاحمت مردی افغان در شرکت خبر داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای بررسی های پلیسی پای در شرکت ساختمانی در سعادت آباد گذاشتند و با یک مرد افغان که با سر و صدا مدیر شرکت را تهدید می کرد روبرو شدند.

مرد 40 ساله افغان حتی با دیدن ماموران به پرخاشگری هایش در شرکت ادامه می داد و می گفت که مدیر شرکت 6 سال است که بدهی میلیاردی اش را پرداخت نمی کند و باید حقش را کف دستش بگذارد.

ماموران در این مرحله اقدام به دستگیری مرد افغان کرده و وی پس از آرام شدن به ماموران گفت: حدود 6 سال پیش برای یک پروژه ساختمانی را از این شرکت ساختمانی تحویل گرفتم و قرارداد 3 میلیارد و 500 میلیون تومانی با این شرکت برای اجرای پروژه نوشتم.

وی افزود: 90 درصد کار را انجام داده بودم و یک میلیارد و 950 میلیون تومان در این مرحله از مدیر شرکت گرفتم اما پس از آن دیگر هیچ پول به من پرداخت نشد و یک میلیارد بدهکار بودم و این درحالی بود که مدیر شرکت ادعا می کرد که کار تمام نشده است و فقط 30 میلیون تومان به من بدهکار است.

وقتی فهمیدم مدیر شرکت می خواهد زیر قرار داد بزند و بدهی میلیاردی اش را نپردازد به همین خاطر با یکی از دوستانم تماس گرفتم و از او خواستم تا برای گرفتن طلبم کمکم کند که سناریوی ربودن منشی شرکت را مطرح کرد.

این مرد ادامه داد: مرداد ماه بود که همراه 4 مرد افغان برای ربودن منشی شرکت دست به کار شدیم و زمان اجرای نقشه مان من داخل خودرو بودم و همدستانم برای اجرای نقشه از خودرو پیاده شدند اما چون دختر جوان از دستمان فرار کند برای اینکه ردی از ما به جا نماند راننده آژانس را داخل صندوق عقب خودرویش کردیم و او را در بزرگراه کرج رها کردیم.

مرد افغان در پایان گفت: 4 مرد افغان را نمی شناختم و نمی دانم کجا زندگی می کنند و دوستم که آنها را به من معرفی کرده بود در افغانستان زندگی می کند.

بنا به این گزارش، بازپرس آرش سیفی با دستور بازداشت مرد افغان را صادر کرد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده پر ماجرا ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

دوستم مست بود و در میهمانی با همسر دوستم عمل زشتی انجام داد / او می خواست به زور او را به طبقه بالا ببرد

دختر جوان به خاطر هم خوابی با پسر 14 ساله دستگیر شد+ عکس

بلایی که سر "سونا"دختر ترکمن در جنوب تهران آمد

44 هزار دختر از پسر جوان خواستگاری کردند / رقابت عشقی در تلگرام + عکس

دستگیری بازیگر سرشناس در پرونده کثیف ارتباط دختر ایرانی با مرد عرب

 

بلیت‌های «فروشنده» در هند یک دقیقه‌ای تمام شد+عکس

بهترین مجری بیست سال اخیر تلوزیون بالاخره با مدل درخواستی هوادارنش عکس گرفت +عکس

عکس جدید الناز شاکردوست در کنار لیندا کیانی در اختتامیه مادام باترفلای +عکس

 

کدخبر: 227796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟