دختر و پسر نابغه شیمی در مشهد اسکناس جعل می کردند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری اعضای باند حرفه ای خبر داد که روزانه یک خودرو در مشهد سرقت Stealing می کردند.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: در پی گزارش سرقت های سریالی خودروهای سواری در مشهد و شهر طرقبه شاندیز تحقیقات پلیسی آغاز و سرنخ هایی بدست آمد که نشان می داد از چندی قبل افرادی، خودروهای سواری مشکوک را به یک باغ ویلا در شهرک ویلایی واقع در جاده ویرانی به شاندیز انتقال می دهند.

وی افزود: تیم های مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان طرقبه شاندیز با هدایت سرهنگ علباس نظافتی ماموریت پی گیری این پرونده را به صورت جدی آغاز کردند.

وی افزود: خوشبختانه با اقدام های پلیسی و با همکاری نگهبانان محله در این شهرک، پس از هماهنگی های قضایی باغ ویلای مورد نظر تحت بازرسی قرار گرفت.

پلیس در این عملیات ضربتی یکی از سارقان را در حال فرار Escape دستگیر و صدها قلم قطعات و تجهیزات خودروهای مسروقه را کشف کردند.

سردار امیری مقدم افزود: این سارق حرفه ای که به تازگی از زندان Prison آزاد شده است در اعتراف کرد با همدستی فرد دیگری که در زندان با هم  آشنا شده اند نقشه سرقت ها را طرح ریزی و پس از شناسایی خودروهای مدل پایین که از دزدگیرهای غیراستاندارد هستند حداقل روزی یک خودرو را در کمتر از چندثانیه سرقت می کردند.

وی گفت: سارقان خودروهای مسروقه را در باغ ویلای یکی از آشنایان که برای مدتی به آنها سپرده شده بود اوراق کرده و بدنه اوراق شده را به مکان دیگری انتقال می دادند.

پلیس با اطلاعات به دست آمده دو دستگاه خودروی سرقتی دیگر نیز که در نقاط حاشیه ای شهر شاندیز رها شده بود به همراه مقادیر زیادی تجهیزات و قطعات سرقتی کشف کرد .وی افزود: با توجه به قطعات خودروها و اعترافات به دست آمده از این سارق حرفه ای تعداد سرقت ها بیش از 70 مورد که همه آن ها از نقاط مختلف شهر مشهد بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ادامه به دستگیری زن و مردی که جاعل حرفه ای چک پول بودند اشاره کرد و گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز در پی اعلام یکی از شهروندان مبنی بر دریافت چک پول های تقلبی از یک زن و مرد جوان با ظاهری آراسته که با خودروی پراید از مغازه وی مقداری لوازم خانگی خرید کرده اند تحقیقات پلیسی آغاز شد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: بلافاصله مشخصات خودرو و همچنین مشخصات  زن و مرد جوان به گشت های انتظامی اعلام و با اجرای طرح مهار زن و مرد جوان شناسایی و و دستگیر شدند.

در بازرسی از خودروی سواری پراید تعداد دیگری چک پول های تقلبی و مقادیری انواع کالاهای خریداری شده کشف و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده که در ابتدا منکر هر مسئله ای شده و قصد گمراه کردن پلیس را داشتند سرانجام در بازجویی های علمی و فنی لب به اعتراف گشوده و اعلام کردند که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته شیمی بوده و با توجه به فیلمی که در فضای مجازی در خصوص روش های جعل اسکناس دیده بودند و با استفاده از ترکیبات شیمیایی اقدام به چاپ اسکناس بر روی نوعی کاغذ مشابه کاغذ پول کرده و به جعل انواع پول های ایرانی و خارجی دست زده اند.

در بازرسی از خانه این جاعل حرفه ای 24 ساله در مشهد ضمن مشاهده تجهیزات جعل اسکناس تعداد یکصد قطعه انواع چک پول منقش به مهر بانک شهر، اسکناس های 10 هزار تومانی، دینار و مقادیر قابل توجهی چک پول های جعل شده آماده برش نیز کشف و ضبط شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم/ زیباترین راند بوکس در تمام ادوار مسابقات حرفه ای+عکس

جوان تعمیرکار خودرو در حالی که خون از سرم سرازیر بود در زمین های کشاورزی مرا آزار و اذیت کرد

نقشه هولناک 41 دانش آموز برای همکلاسی شرورشان + عکس

تولد نوزاد عجول در اتوبوس

مرگ یک قلاده پلنگ نر در چهاردانگه + تصاویر

طوطی سخنگو هم خوابی مرد ثروتمند با خدمتکار زن را لو داد

قلبی که بازیگر زن معروف ایرانی و ستاره فوتسال جهان با دست هایشان تشکیل دادند! +عکس

مرگ مبهم یک معلم در ایرانشهر

دختر و پسر نابغه شیمی در مشهد اسکناس جعل می کردند

مهسا را دوست داشتم ولی از ارتباط کثیف با مادرش خسته شده بودم / مرجان دخترش را بیرون فرستاد و ... + عکس

نقشه کثیف دختر 17 ساله برای پدرش پس از 3 شب مانده با دست پسرش در پارک

اقدام هولناک زورگیران خشن با کودکان آبادانی+عکس

مرا از ارواح ترسانده بود / دختر 8 ساله با کودک ربا شب را تا صبح در پارک خوابید

مرد صاحبخانه نیمه شب به اتاق خواب مستاجر زن رفت / از خواب که پریدم سایه یک مرد بالای سرم بود و ...

پزشک تبریزی غذای نذری را از رستوران خریده بود / فیلم پزشک در رستوران لو داد / در غذا سیانور بوده است+ عکس و جزئیات پرونده

اقدام زشت مرد نظافتچی با دختر 9 ساله

فیلم گفتگو با مربی بوکس که از ترس زنش تبهکار شد + عکس

 

تصویر کمتر دیده شده از بهنوش بختیاری هنگام بازدید از کودکان بهزیستی +عکس

عکس سلفی ای که خواننده مشهور پاپ را یک‌ماه به زندان انداخت +عکس

مجری زن مشهور ایرانی: از اول هم بچه مثبت بودم! +عکس

چهره بهت زده الناز شاکردوست در کنار گربه خانگی اش +عکس

عکس مدلینگ مریم معصومی بازیگر سریال همه چیز آنجاست +عکس

سینماگران معروف ایرانی که 36 سال است با هم رفاقت می کنند +عکس

پرستو صالحی همراه با عماد خداداد، سوپراستار جدید و خوش چهره سینمای ایران +عکس

پول پرداخت کنید و با سوپراستار مشهور سینما شام بخورید! +عکس

 

کدخبر: 228357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟