به گزارش رکنا، ساعت 10 صبح یکشنبه 9 آبانماه سال جاری زن جوانی با مراجعه به کلانتری 11 آبادان ادعا کرد در زمان مراسم خاکسپاری پدرش یکی از پسر عمه هایش اقدام به سرقت Stealing از خانه پدرش کرده است.

زن جوان به ماموران گفت: 4 روز پیش پدرم فوت کرد و پس از مراسم خاکسپاری وقتی به خانه پدری ام بازگشتم با در تخریب شده خانه روبرو شدم و پی بردم که پسر عمه ام در نبود ما اقدام به تخریب قفل در خانه کرده و وسایل خانه را به سرقت برده اند.

بدین ترتیب ماموران کلانتری 11 برای دستگیری پسر عمه این خانواده وارد عمل شدند و وی را در خانه اش بازداشت کردند.

این مرد که 55 سال دارد و کارمند بازنشسته یکی از ادارات دولتی است در اعترافاتش گفت: به خاطر وضعیت مالی بدی که داشتیم، دایی ام سرپرستی خواهر کوچکم را کرد و به کمک او خواهرم دانشگاه رفت و پرستار شد اما 3 سال پیش خواهرم دچار بیماری سرطان شد و به کام مرگ فرو رفت و از آن زمان با خانواده دایی ام به خاطر حق و حقوق خواهرم درگیری داشتم.

وی افزود: خواهرم به اندازه فرزندان دایی ام سهم در ارث دارد و چون پس از فوتش همه ارث خواهرم به من می رسد خانواده دایی ام در این مدت حق خواهرم را نداده اند به همین خاطر پس از فوت دایی ام وارد خانه شدم و برای رسیدن به سهم ارث خواهرم اقدام دزدی theft کردم.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده پس از اعترافات متهم 55 ساله را با قرار وثیقه روانه زندان Prison کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

 

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس 

 

کدخبر: 228752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟