به گزارش رکنا، چندی پیش دختر جوانی  به  همراه پدر خود به پلیس Police فتا مراجعه کرد. او در حالی که دادخواهی تنظیم کرده بود با طرح شکایت خود گفت:چند روز قبل من و دوستم در مترو در حال گفت وگو درباره کلاس زبان بودیم و دست و پا شکسته  انگلیسی حرف می زدیم که ناگهان مردی جوان به ما نزدیک شد و به زبان انگلیسی سلام کرد. او که تیپ ظاهری اش شبیه به ایرانی ها  نبود خود را خارجی معرفی کرد و گفت اهل کشور  روسیه است.

دختر جوان افزود:مرد ناشناس شماره تلفنش را روی تکه کاغذی نوشت و اظهار داشت که می تواند برای تسلط کامل و آسان به زبان انگلیسی روش های جدید و خاصی را به من معرفی کند. همان روز شماره اش را در گوشی ام ذخیره و او را در تلگرام پیدا کردم. وقتی از مرد ناشناس برای یادگیری زبان انگلیسی کمک خواستم دریافتم او ایرانی بوده و به دروغ مدعی شده که خارجی است. من با اطلاع از این دروغ پردازی های مرد جوان با او قطع رابطه کردم اما او همچنان در تلگرام برایم ایجاد مزاحمت می کرد و از لحن تهدیدهاش دریافتم که عکس هایی که از خودم در پروفایلم گذاشته ام را برداشته و قصد آزار و اذیت روحی مرا دارد.

سرهنگ جواد جهانشیری رییس پلیس فتا خراسان رضوی در این باره به رکنا گفت:با اعلام شکایت دختر جوان و خانواده اش تحقیقات کارآگاهان پلیس فتا در مشهد آغاز و متهم اینترنتی در کمتر از چند ساعت شناسایی و دستگیر شد. وی افزود: با بررسی گوشی تلفن همراه هوشمند متهم مشخص شد این فرد که ۳۲ ساله و مجرد است به نوعی اختلال شخصیت دارد چرا که عکس های زیادی از دختران و زنان جوان را از پروفایل های تلگرامی برداشته و در حافظه گوشی اش ذخیره کرده  و برای این افراد مزاحمت های تهدید آمیز ارسال  می کرد. متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

سرهنگ جهانشیری گفت:احتمال می رود این جوان ۳۲ ساله مرتکب جرایم دیگری نیز شده باشد. وی از شهروندان و به خصوص زنان و دختران جوان خواست در نحوه ارتباط گیری با افراد غریبه و ناشناس در فضای مجازی احتیاط کرده و عکس و فیلم های خصوصی از زندگی خود را برای پیشگیری از وقوع چنین سو استفاده هایی در شبکه های مجازی قرار ندهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم مشمئزکننده تنبیه یک نوجوان در کلاس + تصاویر (16+)

دردسر مرگ نوعروس و مهریه 1367 سکه ای او برای داماد

چشمانم را که باز کردم خودم را در شرایط بد و در اتاق خواب پسر خاله ام دیدم / او از همه صحنه ها فیلم گرفته بود

پزشک تبریزی پذیرفته است غذاها نذری نبود / راز نسخه معروف این پزشک که جعلی بود، لو رفت + عکس

کودک 6 ساله با نقاشی اقدام زشت آشپز مهدکودکی در تهران را کشید / این کودک هر روز آزار و اذیت می شد

آزار و اذیت دختر جوان در آلاچیق مزرعه + عکس

 

ادعای جنجالی بازیگر زن معروف علیه فیلمساز سرشناس / آزار و اذیت وقیحانه ای که لو رفت +عکس

سوپراستار زن سینمای ایران در میهمانی خصوصی رستوران محمدرضا گلزار +عکس

عکس یادگاری بازیگران زن معروف ایرانی در دورهمی عاشقانه ! +عکس

 

کدخبر: 228755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟