راننده‌ای که به عنوان مسافرکش دختر جوانی را در بیابان‌های اطراف ساوجبلاغ مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با حکم قطعی دیوان‌عالی کشور به مرگ محکوم شد.

این مرد جوان که با دروغ‌پردازی سعی در منحرف کردن مسیر تحقیقات داشت، وقتی در برابر مجازات اعدام execution قرار گرفت، بدون اظهار پشیمانی یا جلب رضایت دختر جوان، توبه‌نامه‌ای به دادگاه فرستاد تا از مرگ رهایی یابد.

رسیدگی به این ماجرای هولناک، از عصر دوم مهرماه 94 با مراجعه دختری 23 ساله به پاسگاه انتظامی «هیو» از توابع ساوجبلاغ آغاز شد. وی که با ظاهری آشفته و هراسان خود را به کلانتری رسانده بود، در اظهاراتی تکان‌دهنده گفت: مدتی قبل فارغ‌التحصیل شدم و برای یافتن شغلی مناسب به چند شرکت تولیدی، رزومه‌ فرستادم تا اینکه مدیر منابع انسانی شرکت معتبری در شهرک صنعتی اطراف ساوجبلاغ مرا برای مصاحبه دعوت کرد و برای ساعت دو بعدازظهر قرار گفت‌و‌گو گذاشت. مسیر طولانی کرج تا هشتگرد را با هراس و دلهره طی کردم، چرا که نگران بودم بموقع به این مصاحبه نرسم. بنابراین در شهر نظرآباد از راننده یک خودروی پراید مشکی خواستم تا مرا دربست به مقصد برساند و در حالی که پایان‌نامه‌ام در دستم بود، سوار خودرو شدم. راننده که با سرعت زیاد حرکت می‌کرد، در نیمه راه ناگهان از اتوبان وارد خاکی شد. بعد هم با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و تهدیدم کرد و گفت: «این همان چاقویی است که چندی قبل با آن دو دختر جوان را در کرج به قتل Murder رسانده‌ام.» التماس‌هایم بی‌فایده بود. او اسمم را از روی جلد پایان‌نامه‌ام خوانده بود و مرا به اسم صدا می‌زد و من با درماندگی در چنگش اسیر شده بودم و از وحشت و اسارت آرزوی مرگ داشتم. بعد از اجرای جنایت Crime سیاه او سوار خودرو شد و در حالی که یک پایم داخل خودرو بود با سرعت حرکت کرد و من روی زمین افتادم. اما در لحظه آخر فقط توانستم چند شماره از پلاک خودرویش را بخوانم.

پس از طرح شکایت این دختر، با گزارش تلفنی پلیس Police موضوع به دادستان ساوجبلاغ اطلاع داده شد و پس از اعلام شماره خودرو به گشت‌های پلیس، تلاش برای شناسایی و دستگیری راننده فراری آغاز شد. بعد هم این دختر به پزشکی قانونی معرفی شد و بازپرس دستور داد آزمایش DNA انجام شود.چند روز بعد خودروی مورد تعقیب از روی شماره‌هایی که دختر جوان به خاطر سپرده بود، شناسایی شد و سپس مأموران محل سکونت مالک آن را در منطقه حصارک پیدا کردند و آنگاه کارآگاهان پلیس، مخفیگاه تبهکار فراری را محاصره و او را دستگیر کردند.

اما اشکان - 37 ساله - پس از شناسایی از سوی شاکی با تکذیب اظهارات این دختر گفت: با او به نام «مستانه» دوست بودم و 10 بار با هم قرار ملاقات گذاشتیم. آن روز همدیگر را دیدیم و او درخواست پول کرد، اما من پول نداشتم و کار به شکایت و طرح چنین ادعای دروغین کشید!

با این وجود کارآگاهان ضمن تحقیق پی بردند او به دروغ چنین ادعایی را مطرح کرده است. سپس بازپرس دادسرا پرونده را برای محاکمه مرد شیطان‌صفت به دادگاه کیفری استان البرز فرستاد و او در برابر هیأت قضایی قرار گرفت. قاضی Judge رنجبر - رئیس شعبه اول دادگاه کیفری استان- وقتی با ادعای متهم مبنی بر سابقه دوستی با دختر جوان روبه‌رو شد از وی خواست تا شماره تلفن همراه «مستانه» را در اختیار دادگاه بگذارد اما او نتوانست و دادرسان دادگاه پی بردند همه ادعاهای مرد شیطان‌صفت دروغ بوده است.

این در حالی بود که مأموران در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه چاقو یافتند که دختر جوان قبلاً به مشخصات همین چاقو که با آن تهدید شده بود، اشاره داشت. پزشکی قانونی نیز با اعلام نتیجه، DNA این مرد جوان را عامل تعرض شناسایی کرد و بدین ترتیب او در برابر اتهام سنگین آدم‌ربایی، تهدید و تجاوز Rape قرار گرفت. اما وی در تمام مراحل دادرسی سعی در گمراه کردن مأموران از مسیر تحقیقات داشت و مدام ادعاهای واهی مطرح می‌کرد.

سرانجام قاضی «هدایت رنجبر» - رئیس - و دو قاضی مستشار شعبه اول دادگاه کیفری البرز «ایرج خنکدار» و «علی یزدان‌پور» پس از رسیدگی نهایی به پرونده به اتفاق آرا حکم به اعدام راننده متجاوز Rapist دادند که این حکم در شعبه 41 دادگاه دیوان‌عالی کشور هم تأیید شد.«اشکان» که با وجود داستان‌پردازی‌هایش در برابر مجازات قطعی اعدام قرار گرفته بود، در آخرین اقدام برای نجات خود با ارسال نامه‌ای از زندان Prison نوشت: «با چاقو دختر جوان را تهدید کردم، او ترسیده بود. ناچار به تسلیم شد. فکر نمی‌کردم مرا دستگیر کنند. پس از آن از ترس اعدام، داستانسرایی کردم. حالا هم پشیمانم و انتظار دارم توبه‌ام را بپذیرید.»در حالی که دختر جوان از طرح این درخواست بشدت خشمگین و آزرده بود، گفت: من در بیابانی پرت و دورافتاده، بی‌پناه در دام یک گرگ صفت بودم. دختری تحصیلکرده بودم که برای یافتن شغلی آبرومند و نانی حلال از خانه‌ام خارج شدم اما در دام افتادم. بنابراین فقط خواستار مجازاتش هستم و باید شاهد اعدام او باشم چون او مردی متأهل بود که زندگی من و همسر جوانش را نابود کرد.هیأت قضایی دادگاه هم اعلام کردند متهم مسأله توبه را مستمسک رهایی از اعدام قرار داده است، بنابراین درخواست وی را نپذیرفتند و شمارش معکوس برای به دار آویختنش آغاز شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت دختر جوان داخل ماشین شاسی بلند 2 بچه پولدار تهرانی

هم خوابی زن شوهردار با صاحب سوپر مارکت با شلیک مرگبار به شوهر پایان یافت + عکس

شوهرم درخواست های غیر اخلاقی از من داشت به او اجازه دادم زن دیگری بگیرد اما او ...

وقتی برای سرقت رفته بودم وسوسه شدم و زن جوان را آزار و اذیت کردم+عکس

اقدام شرم آور سرباز معلم با دانش آموز ابتدایی در کرمان+عکس

زن جوان همسرش را روی تخت خواب به آتش کشید

قتل هم اتاقی +عکس

دکمه های مانتوی زن صیغه ای راز یک مرد هولناک را لو داد+عکس

وقتی که مرد فهمید دختر 5 ساله اش از مرد دیگری است / جوانی پیام داد و از ارتباطش با زنم گفت و ...

راز شوم ناپدید شدن 2 دختر در دو روز + عکس

هم خوابی زشت عمه هنگام مستی با برادرزاده 14 ساله + عکس

در برابر هوس بازی های شوهرم با مجید قرار عاشقانه گذاشتم اما ...

5 زن جوان بیوه در دام شیطانی یک مرد 45 ساله

آزار و اذیت دانش آموز در اردوی دانش آموزی+ عکس

واژگونی مرگبار پراید در جاده علویجه اصفهان +تصاویر

زن جوان با شلیک گلوله شوهرش را کشت / او قبل از حادثه خیانت کرده بود

4 میهمان ناخوانده دزد خانه‌های ویلایی رشت بودند+عکس

راز غافلگیری بچه پولدارهای تهرانی در بانک لو رفت

خودکشی پسر 15 ساله تهرانی

پدر ندانسته پسر را به پرتگاه برد

اعتراف‌های هولناک یک جوان آدم خوار + عکس 

بی احترامی به قبور گلزار شهدای +تصاویر

اقدام زشت مستخدم زن با پسربچه‌های مرد پولدار

اقدام شرم آور پلیس با دختر 39 ساله مست+عکس قربانی

این 2 مرد خطرناک را می شناسید ؟ +عکس

آزار و اذیت 2 بچه دبستانی در آشپزخانه مدرسه ای در تهران

پسر فوق لیسانس کش روزنی می کرد

با چاقو دختر جوان را تهدید کردم و او ناچار به تسلیم شدو...

دستمزد یک میلیارد تومانی محمدرضا گلزار از کجامی آید؟ +عکس

جزئیات قتل عام شوهر و 3 کودک توسط زن جوان تهرانی +عکس

 

این بازیگر معروف ایرانی برادر ناتنی گلشیفته و فرزند خوانده بهزاد فراهانی است +عکس

موتورسواری الناز شاکردوست وقتی مرغ و خروس ها را بار زده است! +عکس

واکنش هنرمندان و بازیگران به درگذشت منصور پور حیدری + اینستاپست ها + عکس

هدیه‌های بازیگر زن معروف برای مسافران مترو چه بود؟‌ +عکس

اولین عکس از گریم جالب یک بازیگر در نقش نخست وزیر مشهور +عکس

ترانه علیدوستی و بهناز جعفری به چه بیماری‌هایی مبتلا هستند؟ +عکس

حمید ماهی صفت در جشن تولد 32 سالگی دخترش سارا +عکس

 

کدخبر: 229007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟