دستگیری وکیل دادگستری به اتهام پرداخت رشوه میلیاردی به بازپرس

معاون دادستان مشهد روز گذشته در تماس خبرنگار خراسان و با تأیید این خبر، گفت: سال گذشته، مأموران ستاد مبارزه با موادمخدر استان خراسان رضوی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد اعضای یک باند قاچاق Contraband مواد افیونی، قصد دارند محموله سنگین موادمخدر را از استان سیستان و بلوچستان به مشهد انتقال دهند.

قاضی حیدری افزود: با جمع آوری این اطلاعات و به دستور مقامات قضایی، رصدهای اطلاعاتی و ردیابی های پلیسی در این باره آغاز و مشخص شد که اعضای این باند قصد دارند با استفاده از دو دستگاه خودروی گران قیمت و مدل بالا، مواد مخدر Drugs را حمل کنند، بنابراین چهار گروه عملیاتی از مأموران انتظامی به کمین حاملان مواد مخدر نشستند.

سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد ادامه داد: با ردیابی های اطلاعاتی، خودروهای مذکور و سرنشینان آن شناسایی شدند و بدین ترتیب، قاچاقچیان مواد افیونی زیر چتر اطلاعاتی پلیس Police قرار گرفتند.

قاضی حیدری تصریح کرد: برای شناسایی دیگر عوامل مرتبط با این باند، عملیات دستگیری قاچاقچیان در جاده های مواصلاتی به تأخیر افتاد و مأموران انتظامی به تعقیب نامحسوس خودروهای حامل مواد مخدر پرداختند تا این که قاچاقچیان هنگام توقف در شهرک غرب مشهد متوجه حضور نیروهای انتظامی شدند.

این مقام قضایی با اشاره به وقوع درگیری مسلحانه برای دستگیری قاچاقچیان خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ با دیدن مأموران انتظامی، پدال گاز خودروها را فشردند و از محل متواری شدند اما گروه های عملیاتی که خیابان های اطراف را محاصره کرده بودند، پس از دادن اخطارهای قانونی، به سوی قاچاقچیان شلیک کردند که در این درگیری، یکی از سوداگران مرگ بر اثر اصابت گلوله پلیس مجروح شد و دو خودروی مذکور در کمین نیروهای انتظامی متوقف شدند.

قاضی حیدری اضافه کرد: با انتقال مجروح حادثه Incident به مرکز درمانی، سه سرنشین دیگر این خودروها نیز در چنگ قانون گرفتار شدند.

وی گفت: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان یک هزار و 942کیلوگرم تریاک کشف شد و بدین ترتیب، تحقیقات قضایی مجتمع انقلاب اسلامی مشهد برای ریشه یابی این پرونده و دستگیری دیگر عوامل مرتبط با سوداگران مرگ ادامه یافت.

معاون دادستان مشهد ادامه داد: پرونده مذکور با برگزاری جلسات بازپرسی از متهمان در یکی از شعبه های دادسرا در حال رسیدگی بود که وکیل یکی از متهمان به بازپرس پرونده مراجعه کرد و پیشنهاد پرداخت رشوه کلانی را داد تا بتواند موکل خود را از مجازات برهاند.

قاضی حیدری یادآور شد: بازپرس پرونده که چهره اش از پیشنهاد مذکور برافروخته شده بود، موضوع را به مقامات قضایی و مأموران حفاظت اطلاعات گزارش کرد که بلافاصله اقدامات لازم در این باره به عمل آمد و وکیل مذکور با تحویل کیف حاوی رشوه دستگیر شد. در بازرسی از کیف همراه این وکیل، دو قطعه شمش طلا، سه عدد سکه بهار آزادی Freedom و 15میلیون تومان وجه نقد کشف و صورت جلسه شد.

وی افزود: با پیگیری های تخصصی این ماجرا، مقادیری مشروبات الکلی و آلات و ادوات استعمال موادمخدر نیز از منزل مجردی این متهم کشف شد. سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد در پایان، تصریح کرد: وکیل مذکور هم اکنون با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار مأموران حفاظت اطلاعات دادگستری قرار گرفته است تا تحقیقات بیشتری در این باره صورت گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

حکم عجیب برای زن شوهر دار در پرونده شوم پارک چیتگر + عکس

دختر دبیرستانی با یک صیغه محرمیت بیوه شد / پس از صیغه به خواسته امیر تن دادم

وقتی عکس های بدن یک زن مدل آرایشی به دست پسر 24 ساله افتاد

فیلم نجات مرد نیمه برهنه که کنار رودخانه خوابش برده بود + تصاویر

سرقت مسلحانه پیتزا!+تصاویر

حکم اعدام در ملاءعام برای جوانی که دختر بچه ای را در مدرسه آزار داده بود/ قاضی مشهد صادر کرد + عکس

آزار و اذیت وحشیانه 7 زن و مرد در مزرعه / مرد کشاورز قربانیان را زنده زنده دفن می کرد + عکس

 

این دستشویی عمومی لوکیشن مورد علاقه بازیگر معروف ایرانی است! +عکس

بازیگر ایرانی دندانش را به خاطر نقش جدیدش کشید! +عکس

علت بازگشت ماندانا دانشور همسر سابق حمید گودرزی به ایران چه بود؟ +عکس

 

کدخبر: 229267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟