8 بار اعتراف داماد به اقدام وقیحانه با عروس خانواده + عکس

در جلسه دادگاه دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغرعبداللهی و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

نماینده دادستان در این کیفر خواست گفت:سیاوش 27ساله متهم به قتل Murder همسر برادر زنش، زهرا 39 ساله در تاریخ عصر بیست و یکم تیرماه 94 به خانه برادرزنش رفته و همسر او را مقابل چشمان فرزندش به قتل رساند و طلاهایش را سرقت Stealing کرد. اکنون با توجه به مدرک های موجود در پرونده به اتهام قتل و سرقت برایش تقاضای اشد مجازات دارم.

سپس پدر و مادر و همسر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای سیاوش حکم قصاص درخواست کردند.

اما سیاوش برخلاف اعترافات خود منکر هرگونه جنایتی شد و گفت: من قاتل The Murderer نیستم فقط به خاطر عشق به همسر و زندگی ام این جنایت Crime را گردن گرفتم حال که سه ماه است همسرم به تلفن هایم پاسخ نمی دهد و در زندان Prison به ملاقاتم نمی آید فهمیدم عشق فقط یک حرف است و تصمیم گرفته ام حقیقت را بگویم.

قاتل جوان در تشریح جزییات حادثه Incident گفت: جوشکاری می کردم و چهار ماه بود که بیکار شده بودم . بی پولی شرایط را برای زندگی کنار همسر و فرزند شیرخوارم سخت کرده بود و حتی نمی توانستم موادغذایی فرزندم را فراهم کنم. سیاوش در ادامه مدعی شد،صبح بیست و یکم تیرماه از اداره کاریابی با من تماس گرفتند و من مجبور شدم به شهریار بروم. همان موقع همسرم پیامکی فرستاد و گفت می خواهد به خانه برادرش برود و مبلغی پول از آنها قرض بگیرد به شدت عصبانی شدم و از همسرم خواستم تا بیشتر از این غرورم را پیش فامیل خورد نکند.آن روز هم تمام تلاشم بی نتیجه ماند و نتوانستم استخدام شوم، به خانه برادرزنم رفتم تا همسرم را به خانه برگردانم اما وقتی مقابل خانه رسیدم درب نیمه باز بود.زمانی که وارد خانه شدم یک لحظه خشکم زد و آن چیزی که می دیدم را اصلا باور نمی کردم، صحنه وحشتناکی بود تمام خانه پر خون شده بود و زهرا با پیکر خونی روی زمین افتاده بود و همسرم هم بالاسرش نشسته بود.فهمیدم چه اتفاقی افتاده است. به صورت همسرم سیلی زدم و او را طرف راه پله ها پرت کردم تا خانه را سریعا ترک کند. به محض اینکه همسرم از خانه بیرون رفت زن همسایه و پسرش سر رسیدندو من را در آنجا دیدند پسر همسایه را هل داده و از محل جنایت متواری شدم.

وی در ادامه گفت: زندگی ام داشت از هم می پاشید نمی دانستم چه کار کنم تا اینکه تصمیم گرفتم برای حفظ زندگی ام قتل را گردن بگیرم. بعد از 10 روز فرار Escape کردن در آخر دستگیر شدم. در این مدتی که در زندان بودم همسرم به ملاقاتم آمد و صیغه 99ساله ای که خوانده بودیم را پاره کرد و در زندان به عقد دائمم درآمد تا عشقش را به من ثابت کند.

در ادامه جلسه دادگاه متهم برگه ای را به قضات نشان داد که در آن همسرش به جنایت اعتراف کرده بود. سیاوش درباره جزئیات این برگه گفت: همسرم در زندان این اقرار نامه را به من داد. او که می دانست زندگی اش را مدیون من است در این مدت به عنوان پرستار کودک و سالمند کار می کرد تا خرج فرزندمان را بدهد اما نمی دانم چرا یک مرتبه بعد از سه ماه نظرش تغییر کرد و دیگر او را ندیدم و از مادرم باخبر شدم که فرزندم را به او سپرد وحتی نمی خواهد از بچه اش نگهداری کند.

در این بین رییس دادگاه اظهارات همسر متهم را خواند و گفت: همسرت در بازجویی ها گفته است وقتی از اداره کاریابی به خانه برگشتی لباس هایت پاره و خونی بوده و ادعا کردی مورد زورگیری قرار گرفته ای و از همسرت خواستی تا به خانه پدرت برود، چه دفاعی داری ؟

سیاوش گفت:قبول ندارم من و همسرم با هم از محل جنایت به خانه برگشتیم.

قاضی دادگاه گفت: زن همسایه و پسرش تو را در محل جنایت دیده اند و دختر 8ساله قربانی نیز شاهد جنایت بوده و گفته: تو مقابل چشمان او با چاقو به گردن مادرش زده ای و خودت هم هشت مرتبه به قتل اعتراف کرده ای حالا چطور اعتراف می کنی؟ متهم پاسخ داد: آنها بعد از فرار همسرم با من روبه رو شدند.من واقعیت را می گویم که قاتل نیستم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

نقشه شوم ساغر برای صراف معروف تهران / گفتگو با متهم + عکس

اقدام زشت با متین 15 ساله در خانه خلوت / روانپزشک تگرامی پیشنهاد این کثیف را داده بود

فیلم کتک خوردن قهرمان بوکس از 4 فروشنده زن در داروخانه + عکس

پلیس فتا بی گناهی مجری زن تلویزیون را ثابت کرد!+عکس

اقدام زشت خواستگار که دختر مازندرانی را بدون اجازه عقد کرد!

اعتراف عجیب نرگس در اسید پاشی به خواهر شوهر جوانش / من و فاطمه خواب بودیم که ...+ عکس

8 بار اعتراف داماد به اقدام وقیحانه با عروس خانواده + عکس

اقدام زشت روباه پیر با دختر عقب مانده / دادگاه تهران رسیدگی می کند + عکس

مرده ای که زنده شد / دختر جوان وقتی به خانه رسید اعلامیه فوت خود را دید

 

دختری که با شناسنامه برادر 2 قلویش زندگی می کرد / وقتی سرباز فراری شدم، رازم را گفتم

 

فیلم لحظه هولناک برخورد قطار با کامیون +عکس

 

بازیگر زن کره ای برای ازدواج با بازیگر ایرانی به تهران می آید + عکس عروس و داماد

مصدومیت شدید محسن تنابنده بازیگر معروف سریال پایتخت

گریم مصطفی زمانی و ترانه علیدوستی در شهرزاد 2 رونمایی شد +عکس

 

کدخبر: 230081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟