حجم ویدیو: 5.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش رکنا، ساعت 9 شامگاه شنبه 30 شهریور ماه سال جاری زن جوانی به نام ساناز در خیابان احمدآباد شهر آبادان برای رفتن به خانه اش منتظر تاکسی بود که پراید سفید رنگی جلوی پایش توقف کرد و وی که با فرض اینکه پسر جوان مسافرکش است سوار بر خودرویش شد.

راننده جوان در مسیر به سمت خیابان ذوالفقاری حرکت کرد و در میان راه پسر جوان دیگر که کنار خیابان منتظر تاکسی بود سوار بر خودروی پراید سفید رنگ شد.

همه چیز عادی به نظر می رسید اما در ابتدای خیابان ذوالفقاری مسافر جوان که در صندلی جلو نشسته بود صندلی اش را به عقب کشاند و ساناز که با دیدن این صحنه شوکه شده بود شروع به جیغ و فریاد کرد ، پسر جوان از زیر صندلی یک قمه بیرون کشید و روی گردن دختر جوان گذاشت و وی را تهدید به مرگ کرد.

ساناز تازه متوجه شده بود که راننده و مسافر جوان با هم همدست هستند و زورگیر قمه به دست پس از سرقت Stealing طلا و پول طعمه اش او را در خیابان خلوت از خودرو به بیرون پرت کرده و دزدان با سرعت پا به فرار Escape گذاشتند.

در این مرحله ساناز با مراجعه به کلانتری 15 آبادان از ماجرای گرفتار شدن در دام زورگیران مسافرنما خبر داد و گفت: زمانیکه دزدان پا به فرار گذاشتند از ترس نتوانستم شماره پلاک خودرویشان را یادداشت کنم.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره مبارزه با سرقت های خشن و به عنف پلیس Police آگاهی آبادان برای دستگیری زورگیران خشن وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست به محل سرقت رفته و با بررسی دوربین های مداربسته خیابان ها موفق به شناسایی پلاک خودروی پراید سفید رنگ شدند اما در بررسی ها مشخص شد که خودروی پراید نیز یک ماه پیش از شهر ماهشهر سرقت شده است.

تیم پلیسی در گام بعدی با توجه به اینکه ساناز چهره یکی از دزدان را به یاد داشت ماموران آلبوم مجرمان سابقه دار را پیش روی وی قرار دادند و خیلی زود چهره یکی از تبهکاران حرفه ای که نعیم نام دارد از سوی دختر جوان شناسایی شد.

ماموران با شناسایی خانه نعیم 22 ساله برای دستگیری وی وارد عمل شدند و زمانیکه وارد خانه متهم شدند مشخص شد که مدتی است که مخفیگاهش را تغییر داده و خانواده اش نیز از او بی اطلاع هستند.

تجسس های پلیسی برای دستگیری نعیم ادامه داشت تا اینکه ساعت 10 شامگاه مهرماه ماموران کلانتری 15 در جریان زورگیری در یک سوپر مارکت قرار گرفتند.

پسر جوان در تحقیقات به ماموران گفت: ساعت 10 شب بود که پسر جوانی با پوشاندن چهره اش وارد مغازه شد و یک بسته سیگار خرید، هنوز دقایقی از رفتنش نگذشته بود که وی با قمه ای که در دست داشت وارد مغازه شد و با تهدید گوشی موبایل و یک میلیون تومان پول دخل را برداشت و پا به فرار گذاشت.

وی افزود: وقتی به تعقیبش رفتم دزد The Thief قمه به دست سوار بر موتوری که به انتظارش بود شد و فرار کرد.

کارآگاهان در این مرحله با بررسی فیلم دوربین مداربسته مغازه توانستند مجید 21 ساله شناسایی کنند و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که وی یک هفته قبل از زندان Prison آزاد شده و از هم سلولی های نعیم بوده است.

ردیابی های پلیسی برای دستگیری این دزدان خشن که پس از آزادی Freedom یک باند خشن را تشکیل داده بودند کلید زده شد و ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی 2 متهم جوان در منطقه جمشید آباد شهر آبادان شدند.

در این مرحله ماموران با تحت نظر قرار دادن مفخیگاه دزدان روز پنج شنبه 27 آبانماه در عملیاتی غافلگیرانه برای دستگیری 2 سارق خشن دست به کار شدند و پس از ورود به خانه دزدان ، نعیم،مجید و سعید دستگیر شدند و ماموران در بررسی از مخفیگاهشان 2 موتور سرقتی نیز به دست آوردند.

نعیم وقتی پیش روی ساناز قرار گرفت راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت و گفت: در زندان با صادق آشنا شدم که پس از آزادی صادق یک خودروی پراید سرقت کرد و سناریوی زورگیری به شیوه مسافرنما را طراحی کردیم.

وی افزود: پس از اینکه زن جوان در بازار احمدآباد را شناسایی کردیم و پس از سوار شدن بر خودروی صادق، من نیز به عنوان مسافر سوار بر خودروی پراید شدم که پس از دقایقی با تهدید قمه اقدام به سرقت طلاها و پول های زن جوان کردیم.

پس از چند روز وقتی متوجه آزادی سعید و مجید شدیم با پیشنهاد صادق یک باند زورگیری تشکیل دادیم و در نقشه هایمان نیز از چند مغازه دار هم زورگیری کردیم.

مجید نیز پس از اعتراف به زورگیری از صاحب سوپرمارکت گفت: در این مدت 13 سرقت انجام دادیم که در آخرین سرقتمان در منطقه ذوالفقاری باعث زخمی شدن طمعه مان شدیم.

وی گفت: شب قبل از دستگیری برای سرقت کیف زنانه دست به کار شدیم و زمانیکه قصد قاپیدن کیف زن میانسال را داشتیم وی روی زمین افتاد که باعث کشیده شدنش روی زمین شدیم و در آخر با سرقت کیف طعمه مان پا به فرار گذاشتیم و فکر نمی کردیم انقدر زود دستگیر شویم.

کارآگاهان پس از اعترافات 3 دزد سابقه دار برای دستگیری صادق به مخفیگاهش رفته که متوجه شدند رییس باند با اطلاع از دستگیری اعضای باندش پا به فرار گذاشته است.

بنا به این گزارش، 3 متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارند و تجسس های برای دستگیری رییس باند ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

وحشتناک ترین انتقام از شوهر در اتاق خواب

آزار و اذیت دختر 13 ساله داخل هواپیما مسافربری+ عکس

ماجرای دختر دبیرستانی که برای ازدواج با یک داعشی به سوریه رفت اما... + عکس

2 جوان، ساناز دختر آبادانی را با پراید به محل خلوتی بردند و ... +فیلم از تبهکاری این 2 متهم

وقتی پیام های عاشقانه زنم را به مرد غریبه خواندم دنیا روی سرم خراب شد / حالا لاله مهریه اش را می خواهد!

شوهرم رمز گوشی اش را به من نمی دهد / آقای قاضی او ارتباط پنهانی دارد!

اقدام زشت با 170 دختر به بهانه استخدام یا ازدواج / پلیس فتای کردستان این مرد را دستگیر کرد

سرنوشت وحشتناک 5 زن و دختر زیبا که درخانه مرد 67 ساله تن فروشی می کردند +عکس مرد کثیف و خانه اش

آقای قاضی شوهرم خانه دیوار به دیوار با زن سابقش را اجاره کرد / نمیخواهم با او زیر یک سقف باشم

2 مرد با تهدید چاقو پشت شمشادهای پارک مرا زور آزار و اذیت کردند / ساناز روی بازگشت به خانه را ندارد

دار زدن پسر بتچه توسط کارمند مهدکودک +عکس

اقدام زشت و کثیف پزشک با زن جوان در مطب / این زن شکایت خود را به گوش دادستان رساند

اقدام عجیب با جسد دختر 14 ساله پس از مرگش

رفتارهای وقیحانه دخترم خسته ام کرده است / آیدا شب ها دیر وقت به خانه می آید

دستبرد میلیونی از حساب بانکی مرد عزادار در آبادان

اقدام زشت آرزو که از خواستگار دوست صمیمی اش خوشش آمده بود

راز مومیایی 2500 ساله در دره پادشاهان مصر باستان+عکس

آرشیو عکس دختران ایرانی در گوشی مرد که انگلیسی حرف می زد

کشف یک میلیارد اموال دزدی از مخفیگاه باند سارقان نقاب دار

کتک خوردن قهرمان بوکس از 4 زن+فیلم و عکس

دست نوازش خرس قطبی بر سر سگ +عکس

آزار و اذیت دختر زیبا در آتلیه زیر زمینی عکاسی و تن فروشی صدف 16 ساله در دوبی

 

روناک یونسی و همسرش در یک رستوران کانادایی +عکس

بازیگر زن معروف ایرانی به اروپا برگشت +عکس

بازیگر معروف ایرانی: من سینما را نمی خواهم، سینما است که من را می خواهد.+عکس

آقای بازیگر برای دستگیری بن لادن به پاکستان رفت+ عکس

 

کدخبر: 230362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟