تحقیقات پرونده پزشک تبریزی پایان یافت / او تنها متهم پرونده است + عکس

صابر عباس‌زاده با تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل همسر و مادر بزرگ پزشک تبریزی که در هفته‌های اخیر جنجال‌های بسیاری را به دنبال داشت، اظهار داشت: در این رابطه در همان نخستین روزها با دلایل و مدارک کافی پرونده را تحویل دستگاه قضایی دادیم.

وی افزود: براساس دلایل و مدارک موجود در این پرونده، مظنون اصلی خود پزشک است.

عباس‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا افراد دیگری نیز در این ارتباط دستگیر شده‌اند یا نه گفت: به غیر از پزشک مورد نظر شخص دیگری در این ارتباط دستگیر نشده چون براساس دلایل و مدارک کافی مظنون اصلی قتل‌ها خود او است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: پرونده در حال حاضر در دادگستری استان در حال رسیدگی است.

پزشک تبریزی به اتهام قتل بازداشت است

سخنگوی قوه قضائیه نیزپیشتر گفته بود: در دهه اول محرم بود که خبر مسمومیت دو نفر از اعضای خانواده پزشک خیر در آذربایجان شرقی و فوت این دو نفر در فضای مجازی منتشر شد که با انجام تحقیقات، ارائه مدارک و اعتراف پزشک مشخص شد که غذا نذری نبوده و دوربین‌های رستوران نشان داد که این پزشک غذا را از بیرون تهیه کرده است.به گفته حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای؛ این پزشک اکنون به اتهام قتل بازداشت است، اما در مورد چند مطلب، شک و شبهه وجود دارد.نخست اینکه، چرا گفته غذا نذری بوده و سپس به دروغش اعتراف کرده است. دیگر اینکه چرا پزشک به‌عنوان یک فرد خیر معرفی شده که بیماری را به داروخانه می‌فرستد تا داروی رایگان بگیرد. و ما در بررسی‌ها به این نتیجه رسیده‌ایم، اصلاً بیماری به داروخانه نرفته و نسخه‌ای هم وجود ندارد و این اقدام یکی از بستگان نزدیک پزشک بوده است.وی با اشاره به اینکه مطلبی مبنی بر جنون پزشک مطرح نشده، گفت: سم موجود در بدن فوتی‌ها در باقی‌مانده غذا وجود داشته است.

 

کدخبر: 230697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟