نقشه کثیف دختر فراری برای پدر +عکس

روز‌های پایانی هفته گذشته مردی با حضور در پلیس Police فتای استان خراسان رضوی از سرقت Stealing کارت بانکی اش و برداشت یک میلیون و 500 هزارتومان موجودی آن خبرداد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: کارت بانکی و رمز آن را در خانه گذاشته بودم. امروز پیامک‌هایی از بانک برایم ارسال شد که نشان داد فردی در حال برداشت از حسابم است. نمی‌دانم چه کسی کارتم را دزدیده و حسابم را خالی کرده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شد تا این‌که ساعاتی بعد، شاکی با حضور دوباره در اداره پلیس فتا این‌بار اعلام کرد دختر 19 ساله‌اش از خانه فرار Escape کرده و گمان می‌کند او کارت بانکی‌اش را دزدیده باشد.

با کشف این سرنخ، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. جست‌وجوها برای یافتن دختر 19 ساله ادامه داشت تا این‌که با گذشت سه روز از فرار او، ماموران ردش را در شهر تهران به‌دست آوردند و دو روز پیش با هماهنگی قضایی او را در حوالی یکی از پایانه‌های مسافربری تهران شناسایی کردند.

دختر 19 ساله در تحقیقات به افسر بازجو گفت: من علاقه‌ای به درس خواندن نداشتم و چهار سال پیش وقتی مقطع راهنمایی را به پایان رساندم، ترک تحصیل کردم. والدینم سواد آنچنانی نداشتند، اما هر کاری انجام دادند تا من به مدرسه بروم و درس بخوانم. از چهار سال پیش خانه‌نشین شدم و چون علاقه‌ای به کار نداشتم، به‌دنبال کار هم نرفتم. آدم بی‌حوصله‌ای شده بودم.

وی افزود: این اواخر شرایط به‌گونه‌ای شده بود که بیکاری در خانه برایم خسته‌کننده شده و مدام با خانواده‌ام بخصوص پدرم درگیر بودم و دعوا می‌کردم. روز حادثه Incident نیز با پدرم دعوایم شد. همان موقع به‌خاطر عصبانیت تصمیم گرفتم خانه را ترک کنم. زمانی که پدرم به محل کارش رفت، مقداری وسایل شخصی و کارت بانکی پدرم را برداشتم و از خانه گریختم. با اتوبوس به تهران آمدم. در این سه روز در پارک، مسجد و پایانه‌ها می‌خوابیدم. ترسیده بودم و می‌خواستم بازگردم اما از برخوردی که ممکن بود خانواده با من داشته باشند، می‌ترسیدم تا این که پلیس مرا پیدا کرد.

جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره به جام‌جم گفت: شاکی دخترش را بابت اشتباهی که انجام داده بود، بخشید و دختر جوان نزد خانواده‌اش بازگشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟