این شبح خیابان های خلوت را می شناسید / رعنا: به سمت من شلیک کردند و بیهوش شدم ... ...+عکس متهم

به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس Police آبادان در جریان زورگیری های مسلحانه 2 جوان موتور سوار در سطح شهر قرار گرفتند و تیمی از ماموران اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی به دستور سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان برای دستگیری زورگیران مسلح وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست طعمه های دزدان موتور سوار را هدف تحقیق قرار دادند و مشخص شد که 2 جوان با شناسایی طعمه هایشان در خیابان های خلوت با استفاده از اسلحه کلت ساچمه ای اقدام به سرقت Stealing گوشی موبایل و پول کرده اند و با تیراندازی به سمت سوژه هایشان پا به فرار Escape می گذارند.

"رعنا" یکی از طعمه های این باند خشن به ماموران گفت: ساعت 10 شب بود که در مسیر خانه بودم که ناگهان 2 جوان موتور به سمتم آمدند و یکی از آنها اسلحه اش را به سمت من گرفت و کیف پول و گوشی موبایلم را گرفت و سپس اقدام به تیراندازی به سمت من کرد که از ترس بیهوش روی زمین افتادم.

وی افزود: صدای اسلحه دزدان خیلی بلند بود و زمانیکه به هوش آمدم روی تخت بیمارستان بودم و در آنجا بود که فهمیدم دزدان اسلحه ساچمه ای در دست داشتند.

در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند که دزدان در مدت 3 شب از 10 نفر زورگیری کرده اند و در این تیراندازی ها چند تن از طعمه هایشان زخمی شده اند.

بدین ترتیب ماموران به محل های سرقت رفته و با بررسی دوربین های مداربسته خیلی زود تصویر یکی از متهمان که مسلم 23 ساله است را شناسایی کردند.

همین سرنخ کافی بود تا تجسس های برای دستگیری این متهم سابقه دار کلید زده شود و ماموران ساعت 5 صبح دوشنبه 8 آذر ماه در عملیات غافلگیرانه این زورگیر مسلح را در مخفیگاهش زمینگیر کردند که در بررسی از مخفیگاه این سارق حرفه ای یک اسلحه کلت پلاستیکی، 2 بیسیم و شوکر به دست آمد.

مسلم در تحقیقات پلیسی خود را بیگناه می داند و حتی وقتی در برابر 7 تن از طعمه هایش قرار گرفت ادعا کرد که در سرقت ها حضور نداشته است.

یکی دیگر از طعمه های این باند خشن که حمید نام دارد در حالیکه یکی از چشمانش را با باند بسته بود وقتی در برابر مسلم قرار گرفت او را همان سارق مسلح معرفی کرد.

حمید درباره شب سرقت به خبرنگار رکناگفت: ساعت 11 جمعه شب بود که از خانه یکی از بستگانم به سمت خانه ام می رفتم که ناگهان 2 جوان سوار بر موتور جلوی راهم را بستند.

وی افزود: مسلم با اسلحه ای که در دست داشت از من خواست تا گوشی موبایل و پولهایم را در اختیارش قرار دهم که در برابر آنها مقاومت کردم که ناگهان این جوان شروع به تیراندازی به سمت من کرد.

حمید گفت: 30 گلوله ساچمه ای به سمت من شلیک شد و دزد The Thief خشن که در نقشه اش ناکام مانده بود سوار بر موتور همدستش پا به فرار گذاشت که با توجه به صدای تیراندازی مردم به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان رساندند.

این پسرجوان ادامه داد: 25 گلوله ساچمه ای به سمت من شلیک شده است که 2 گلوله به چشمانم اصابت کرده که پزشکان پس از اقدامات پزشکی اعلام کرده اند اگر موفق به بیرون آوردن گلوله های ساچمه ای از چشمانم نشوند باید چشم را تخلیه کنند.

در این مرحله تیم ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری همدست این سارق مسلح وارد عمل شده اند.

بنا به این گزارش، بازپرس شعبه 4 دادسرای عمومی و انقلاب شهر آبادان با تقاضای چاپ عکس سارق مسلح خواست تا کسانی که در شهرهای آبادان و خرمشهر هدف سرقت های این زورگیران مسلح قرار گرفته اند به اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی آبادان مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 231308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟