خوراندن داروی مرگ به دختر ٨ ساله!

ساعت ٣بامداد روز شنبه چهارم دی را نشان می‌داد که زوجی جوان بدن نیمه‌جان دختر بچه هشت‌ساله‌شان را به اورژانس بیمارستان رضوی مشهد رساندند. عوامل اورژانس این بیمارستان به محض مشاهده وضعیت بیمار، سریعا وارد عمل شدند و اقدامات احیای این دختر خردسال را انجام دادند، اما تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند و دخترک دیدگانش را برای همیشه فروبست و این دنیا را ترک کرد.

با مرگ غم‌بار این دختر خردسال، موضوع به پلیس Police گزارش شد و تیمی از ماموران کلانتری کاظم‌آباد مشهد راهی بیمارستان رضوی شدند. با حضور ماموران در محل، مشاهده‌شد که دختری هشت‌ساله به علت نامعلومی جان خود را از دست داده‌ است.

ماموران کلانتری کاظم‌آباد پس از تایید خبر اعلامی، موضوع را به مقام قضایی گزارش کردند و طولی نکشید که قاضی Judge میرزایی، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرا، برای رسیدگی به این پرونده در بیمارستان حاضر شد.

مادر متوفی که گریه امانش نمی‌داد، در حالی که کلمات را بریده‌بریده بیان می‌کرد، دربرابر پرسش‌های مقام قضایی گفت: نیمه‌های شب بود که حال دخترم بد شد. او در تب می‌سوخت. برای پایین‌آمدن تبش شربت استامینوفن را از داخل یخچال برداشتم و مقداری به او دادم، اما بعد از گذشت دقایقی، حالش بدتر شد. با وخیم‌شدن حال دخترم، سریعا او را با پدرش به بیمارستان آوردیم.

این مادر جوان ادامه داد: او را در آغوش گرفته‌بودم و مدام صدایش می‌کردم، اما هیچ صدایی از او نمی‌آمد. حتی صدای نفس‌هایش را هم نمی‌شنیدم. پس از اینکه بدن نیمه‌جان پاره جگرم را به عوامل اورژانس تحویل دادم، زمانی نگذشت که متوجه شدم تمام دنیا بر سرم آوار شده‌است. دیگر ایستادن روی پاهایم سخت بود. دکتر گفت دخترم از دنیا رفته‌ است.

علت حادثه Incident در دست بررسی

طبق نظر عوامل اورژانس بیمارستان رضوی، علت مرگ این دختر خردسال خوراندن اشتباهی متادون به جای شربت استامینوفن اعلام شده‌است که در این‌خصوص، جسد این دختربچه با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد برای بررسی دقیق و تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

به گفته قاضی میرزایی، خانواده این دختر خردسال تبعه خارجی هستند. علاوه‌بر این، پدر این دختربچه به مواد مخدر Drugs اعتیاد دارد که ظاهرا شربت متادون را به‌اشتباه در شیشه شربت استامینوفن ریخته‌است. هنگامی که مادر این دختر خردسال با وخامت حال فرزندش مواجه می‌شود، به‌اشتباه شربت متادون را که احتمالا پدر کودک در شیشه شربت سرماخوردگی ریخته به او می‌خوراند که این عمل موجب وخامت حال عمومی کودک و سپس مرگ او می‌شود. البته این موضوع جزو احتمالات است و روند تحقیقات تا روشن‌شدن علت اصلی مرگ این دختربچه هشت‌ساله ادامه دارد.

کشف جسد سوخته یک مرد

هنوز سه ساعت از خبر مرگ مشکوک دختر هشت‌ساله در بیمارستان رضوی نگذشته‌بود که گزارشی مبنی‌بر کشف جسد سوخته یک مرد میان‌سال توسط ساکنان خیابان سرخس به بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اعلام و قاضی میرزایی برای بررسی دقیق موضوع وارد عمل شد.

با حضور بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در محل حادثه، مشاهده شد که جسد مردی حدودا ۴٠ساله که به صورت کامل سوخته‌بود در یک خانه مخروبه قرار گرفته‌است.

طبق بررسی‌های میدانی و اظهارات برخی ساکنان محله، متوفی از مصرف‌کنندگان موادمخدر بوده که اعتیادی شدید به مواد افیونی داشته‌است و این احتمال که هنگام مصرف موادمخدر این مکان دچار حریق شده‌باشد نیز وجود دارد.

جسد برای تعیین علت اصلی مرگ، به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات قضایی در این‌باره ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟