اعتراف افسر برزیلی به قتل سفیر یونان در ریو +عکس

افسر برزیلی اعتراف کرد که سفیر یونان را به دستور همسر سفیر کشته است.

بنا به این گزارش، آنها با کمک پسر عموی افسر که مراقب اوضاع بود، جسد سفیر را جابجا کردند. هر سه نفر در بازداشت پلیس Police برزیل هستند و بازجویی از آنها ادامه دارد.

گفته می شود همسر سفیر یونان با افسر برزیلی رابطه نامشروع داشته است.

پیش تر رسانه های محلی برزیل گزارش دادند: یک افسر برزیلی در خصوص قتل Murder سفیر یونان «کریاکوس آمیریدیس» در آن کشور، مورد بازجویی قرار گرفت.

پلیس برزیل درباره احتمال دخالت همسر برزیلی سفیر در قتل وی، دست به تحقیقات زده است.

اعضای خانواده سفیر یونان گفتند که افسر پلیس برای ساعت ها بازجویی شد.

تارنمای منطقه ای تله سور که مرکز آن در ونزوئلا قرار دارد روز جمعه به نقل از تلویزیون برزیلی گلوبو نوشت: سفیر یونان در برزیل سه روز پیش ناپدید شد. به گفته پلیس ریودوژانیرو، جسد احتمالی آمیریدیس در درون یک خودرو سفید رنگ سوخته پیدا شده است.

بر اساس گزارش تلویزیون گلوبو، این خودرو در محله «نووا ایگواچو» که سفیر در آن ناپدید شده بود، یافت شد و پلاک آن مطابق با خودروی اجاره ای سفیر است. آمیریدیس از سال 2012 سفیر یونان در لیبی بود و از ابتدای سال 2016 به سفارت یونان در برزیل برگزیده شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش های پلیس، سفیر آخرین بار روز دوشنبه در منطقه پرجمعیت «بایشادا فلومیننسه» واقع در شمال شهر ریو دو ژانیرو دیده شد.

منابع سفارت یونان در برازیلیا به روزنامه 'فولها دو سائوپائولو' گفتند که آمیریدیس به طور رسمی تا روز 9 ژانویه (20 دی) در تعطیلات به سر می‌ برد.

یک دیپلمات یونانی در این باره اشاره کرد که آخرین بار روز دوشنبه با سفیر از طریق پیامک تماس گرفت و سفارت یونان پس از این که هیچ کس نتوانست با وی تماس بگیرد، ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟