به گزارش رکنا، شامگاه سه شنبه 21 دی ماه سال جاری فریادی های وحشتزده پسر بچه ای از خانه ای در یوسف آباد کافی بود تا همسایه ها با توجه به مرموز بودن فریادها از ماموران کلانتری 125 یوسف آباد در خواست کمک کنند.

خیلی زود ماموران پای درمحل گذاشتند اما دیگر صدای پسر بچه به گوش نمی رسید و تیم پلیسی هر چه زنگ خانه مرد جوان را زدند کسی در را به روی ماموران باز نکرد و این درحالی بود که از زمانیکه صدای فریادهای پسر کوچولو قطع شد هیچ کس از خانه خارج نشده بود.

بدین ترتیب ماموران با توجه به مرموز بودن ماجرا اقدام به تخریب در کردند و پای در خانه گذاشتند و با صحنه هولناکی روبرو شدند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل Murder پای در صحنه جرم Crime گذاشتند.

کارآگاهان با حضور در محل با جسد زن و پسر بچه ای روبرو شدند و این در حالی بود که مرد جوانی نیز در کنار آنها با مرگ دست پنجه نرم می کرد.

خیلی زود مرد جوان به بیمارستان منتقل شد و بازپرس ایلخانی پس از بررسی های ابتدایی دستور انتقال جسد زن و پسر کوچولو به بیمارستان را صادر کرد.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات پی بردند که مرد جوان که در بیمارستان تحت درمان قرار دارد عامل این جنایت Crime خونین در خانه اش است.

در گام بعدی مشخص شد که عامل این جنایت اعتیاد به مواد مخدر Drugs دارد و ابتدا مادرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس پسر دایی 10 ساله اش را به کام مرگ کشانده و در ادامه اقدام به خودزنی کرده و قصد خودکشی داشته که با حضور ماموران وی به بیمارستان منتقل شده و از مرگ نجات پیدا کرده است.

بنا به این گزارش، عامل جنایت در حال حاضر تحت درمان قرار دارد و قادر به گفتن چگونگی جنایت نمی باشد و احتمال می رود قاتل The Murderer تحت توهم دست به این جنایت زده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 237775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟