به گزارش رکنا، چندی پیش پسر جوانی به نام عمار با حضور در پلیس Police آبادان از ماجرای گرفتار شدد در دام فریبکاری مرد جوانی خبر داد.

ماموران در تحقیق از عمار پی بردند که وی چند روز قبل به دنبال خرید گوشی موبایل بوده که به سایت دیوار مراجعه می کند و با دیدن گوشی مورد علاقه اش قرار ملاقاتی را با فروشنده می گذارد.

ماموران در ادامه پی بردند که در قرار ملاقات عمار ابتدا کارتن گوشی موبایل را می گیرد و قرار می گذارند پس از واریز 2میلیون و پانصد هزار تومان،مرد جوان گوشی موبایل را در اختیارش قرار دهد اما عمار پس از واریز پول وقتی به موبایل مرد فروشنده زنگ می زند متوجه خاموش بودن گوشی موبایل می شود.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این فریبکاری میلیونی وارد عمل شدند و با بررسی شماره موبایل توانستند مخفیگاه مرد موبایل فروش را در منطقه شطیط شناسایی کنند.

متهم که قریش نام دارد در عملیات پلیسی دستگیر شد و ابتدا ادعا کرد که از پسر جوان پول طلب داشته اما وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد لب به اعتراف گشود.

قریش 30 ساله در اعترافاتش گفت: گوشی برای خواهرم بود و چون پولی برای تامین هزینه های اعتیادم نداشتم تصمیم به سرقت Stealing گرفتم.

وی افزود: ابتدا قصد داشتم گوشی را به پسر جوان بفروشم اما چون نمی خواستم جلوی خانواده ام بی آبرو شوم پسر جوان را فریب دادم و ابتدا کارتن گوشی را به او دادم و قرار شد پس از واریز پول گوشی را به او بدهم که پس از واریز پول گوشی موبایلم را خاموش کردم و همه پولها را خرج کردم.

بنا به این گزارش، متهم پس از اعتراف به دستور بازپرس پرونده روانه زندان Prison شد. ِ برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 242092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟