راهزانان شرق تهران را گرفتند! / آن ها مشغول خفت گیری بودند که پلیس رسید + عکس

به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 121 سلیمانیه، در این خصوص گفت: در راستای مقابله و پیشگیری از سرقت Stealing های به عنف و کیف قاپی، ماموران این کلانتری  به صورت نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی مشغول انجام وظیفه بودند که در خیابان راسخ، به دو موتورسوار که ضمن سد راه کردن برای یک جوان در حال زورگیری از وی بودند، برخورد کردند. 
با توجه به وضعیت موجود، به ظن سرقت ماموران برای دستگیری دو موتورسوار اقدام کردند و پیش از آنکه متهمان فرصت فرار Escape پیدا کنند هر دو را دستگیر کردند و طی بازجویی های انجام شده در همان محل مشخص شد که این افراد با استفاده از سلاح سرد در تلاش بودند که از شهروند مذکور که سرقت و زورگیری کنند. 
با اظهارات جوان شهروند مشخص شد که این دو مرد موتورسوار سارق زورگیر هستند و تلاش داشتند که با تهدید از وی سرقت کنند که ماموران رسیده اند و در ادامه هر سه نفر برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند. 
متهمان در کلانتری به جرم Crime خود مبنی بر سرقت و زورگیری از شهروندان اعتراف کردند و دربازرسی انجام شده از متهمان، یک قبضه چاقو و یک دستگاه گوشی تلفن همراه با هدفون و مقادیری وجه نقد کشف شد. 
در بررسی های انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که این متهمان از سوی ماموران کلانتری های 132نبرد، 114 غیاثی و 110 شهدا تحت تعقیب هستند و تا کنون شش تن از شهروندان برای شکایت به کلانتری مراجعه کرده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟