سه تبهکار صبح دیروز برای دومین بار در شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند تا این بار به پرونده آنها از جنبه عمومی جرم Crime رسیدگی شود.

زمستان پارسال زن جوانی با مراجعه به پلیس Police و تسلیم شکایتی اعلام کرد 3 مرد جوان او را به‌عنوان مسافر سوار خودرو کرده بودند. اما درطول مسیر با زور و تهدید وی را ربوده و سه نفری مورد آزار و اذیت وحشیانه قرارش دادند.

بلافاصله پس از این شکایت و با توجه به سرنخ‌هایی که قربانی ماجرا دراختیارمأموران قرارداده بود، ردیابی‌های گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری تبهکاران آغاز شد تا اینکه سرانجام آنها دستگیر شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند. هر سه شیطان صفت - سعید، فرامرز و تقی-دربازجویی‌های فنی به جرایم‌شان اعتراف کردند و پس از محاکمه با حکم قضات شعبه هفتم دادگاه کیفری به اعدام محکوم شدند. اما سه مرد جوان با جلب رضایت شاکی توانستند از مرگ رهایی یابند. آنها صبح دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه ششم دادگاه کیفری محاکمه شدند.

دراین جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست از قضات خواستار اشد مجازات برای هر سه متهم شد و گفت: این سه نفر با جرمی که مرتکب شده‌اند باعث اخلال در نظم عمومی جامعه و تشویش اذهان شهروندان شده‌اند پس باید به اشد مجازات محکوم شوند. پس از بیان کیفرخواست، قضات دادگاه با توجه به درخواست دادستانی، هر سه مرد شیطان صفت را برای دومین بار به اعدام محکوم کردند. این در حالی بود که تبهکاران تصور نمی‌کردند چنین مجازات سنگینی در انتظارشان باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟