صبح روز چهارشنبه ششم بهمن‌ماه سال گذشته بود که مأموران پلیس پایتخت، از مرگ مشکوک دختر نوجوانی در یکی از بیمارستان‌ها در شرق تهران با خبر و راهی محل شدند. مأموران پلیس در محل حادثه Incident با جسد دختر ۱۶ ساله‌ای روبه‌رو شدند که بر اثر شدت سوختگی فوت کرده بود.

بررسی‌ها نشان داد دختر فوت شده که دانش‌آموز بوده، چند روز قبل در پارک جنگلی حوالی بزرگراه شهید بابایی در شرق تهران اقدام به خودسوزی کرده که نگهبان پارک متوجه می‌شود و پس از خاموش کردن آتش جسد نیمه سوخته دختر 16 ساله را به بیمارستان منتقل می‌کند. همچنین مشخص شد تیم پزشکی پس از حادثه تلاش زیادی برای نجات دختر جوان انجام می‌دهد اما در نهایت وی پس از چند روز مراقبت‌های ویژه، به‌خاطر شدت سوختگی به کام مرگ می‌رود.

در حالی که بررسی‌های پلیسی حکایت از آن داشت که دختر فوت شده به خاطر گرفتن نمره صفر از یکی از معلمانش دست به خودسوزی زده است ، پدر وی به دادسرای جنایی تهران رفت و از معلم و مدیر مدرسه دخترش به اتهام تسبیب در قتل Murder دختر 16 ساله‌اش شکایت کرد.

با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی مدیر روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

تیم تحقیق در نخستین بررسی‌ها وصیتنامه به جا مانده از دختر فوت شده را که در آن قبل از حادثه علت خودسوزی خود را توضیح داده بود، مورد بررسی قرار داد. بررسی‌ها نشان داد دختر نوجوان علت خودسوزی‌اش را گرفتن نمره صفر و مشکل داشتن با یکی از معلمانش عنوان کرده است. همچنین دختر فوت شده قبل از فوت در تحقیقات مأموران پلیس گفته بود: مدتی است با معلم اقتصادم دچار مشکل بودم. چند روز قبل همراه دانش‌آموزان کلاس سر جلسه امتحان بودیم که معلم اقتصادم سر جلسه حاضر شد و در گوشی با مراقب جلسه امتحان حرف زد. پس از آن مراقب و یکی دیگر از معلمان به سراغ من آمدند و گفتند من برگه تقلب همراه دارم و به همین دلیل تمامی جیب‌های مرا جست‌وجو کردند، اما هیچ برگه‌ای پیدا نکردند. لحظاتی بعد آنها دوباره به سراغم آمدند و این بار برگه تقلب را که داخل جورابم پنهان کرده بودم، پیدا کردند. با التماس از آنها خواستم مرا ببخشند، اما آنها برگه امتحان مرا خط زدند و صفر دادند و اعلام کردند که حق شرکت در امتحان بعدی را ندارم. در حالی که به شدت عصبانی شده بودم، تصمیم گرفتم به زندگی‌ام پایان دهم.

بررسی‌ها نشان داد شورای مدرسه در تاریخ 15 دی ماه و درست دو روز بعد از گرفتن تقلب از الهه تشکیل شده و مصوب کرده بود که نمره درس اقتصاد این ترم دختر نوجوان منوط به امتحان ترم دیگرش است و نمره ترم بعد در نظر گرفته شود.

همچنین طبق آیین‌نامه تخلفات امتحانی، اگر در امتحانات داخلی متوسطه یا نهایی متوسطه دانش‌آموز کتاب، جزوه و یادداشت به همراه داشته باشد، نمره درس صفر است.

مأموران پلیس در ادامه از معلم و مراقب جلسه امتحان تحقیق کردند.

یکی از معلمان گفت: روز امتحان ما متوجه شدیم که دانش‌آموز فوت شده قصد تقلب دارد. به همین خاطر او را زیر نظر گرفتیم تا از تقلب منصرف شود، اما دقایقی بعد دیدم که او برگه‌ای از جیبش بیرون آورد و در حال تقلب است. از زیر چشم نگاهی به او انداختم و او هم برگه تقلبش را در جیبش گذاشت، اما لحظاتی بعد دوباره او برگه را از جیبش بیرون آورد و در حال نوشتن تقلب بود که این بار هم به او تذکر دادم تا اینکه برای بار سوم شروع به نوشتن از روی برگه تقلبش کرد که این بار طبق آیین‌نامه با او برخورد کردیم. وی در پایان گفت: ما او را از امتحانات بعدی منع نکردیم و او هم در امتحان بعدی شرکت کرد.

در حالی که این سؤال برای تیم تحقیق مطرح است که چرا مراقب و معلم همان بار اول با دیدن برگه تقلب، برگه تقلب را پاره نکرده است، قاضی مدیر روستا دستور داد مأموران از دانش‌آموزان حاضر در جلسه امتحان تحقیق کنند تا صحت و سقم حر‌ف‌های دختر فوت شده و معلم و مراقب جلسه امتحان مشخص شود. تحقیقات درباره این حادثه از سوی مأموران پلیس ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

خودسوزی دختر 16 ساله تهرانی در پارک جنگلی / معلم او را هنگام تقلب گیر انداخته بود!

ملکه زیبایی فیلیپین به گلوله بسته شد+عکس

دختر ۱۱ساله تهرانی در دام نانوای شیطان صفت / او مرا داخل برد و در را بست تا اینکه...

قطع انگشت کودک ۷ ماهه توسط یک پرستار! / رییس بیمارستان بعثت همدان توضیح داد

خودسوزی الهه 16 ساله دانش آموز تهرانی در پارک مقابل مدرسه / نگهبان دید که او بنزین روی سرش ریخت و کبریت را کشید+جزئیات و عکس

راز هولناکی که زنم 20 سال آن را پنهان کرده بود / دوست مستانه وقتی او را لو داد خشکم زد و ...

مرد اهوازی خانه را به آتش کشید / این مرد به همراه همسر و یکی از اقوام به شدت سوختند

اقدام وحشتناک با سمانه 35 ساله هنگامی که شوهرش در خانه نبود +عکس

زن تنها خواب بود و من از خود بی خود شدم / اعتراف یک دزد شیطان صفت

خانواده دختر جوان پسر عاشق را به تیر چراغ برق بستند و زیر کتک کشتند+عکس

بلایی که زن ورزشکار قوی هیکل سر راننده مزاحم آورد+این فیلم را از دست ندهید

عید دیدنی شوم دو مرد در نوروز 96 از خانه‌های شمال تهران+عکس

قتل مرموز 4 محکوم درزندان فوق امنیتی+عکس

فرار عروس ایرانی از خانه اش در آلمان / زنم با یک آفریقایی ازدواج مصلحتی کرده بود و ...

حلقه تقلبی عروس راز ارتباط شیطانی داماد با 20 زن و دختر جوان را بر ملا کرد+عکس

وقتی زنم از درخواست شوم دوست صمیمی ام گفت دنیای روی سرم خراب شد+ عکس

سارقان مسلح 2 سگ را در خیابان دماوند تهران ربودند!+عکس

شیما از اقدام شیطانی پسر خاله همسایه به من گفت / وقتی خانه نبودم ...

شوهرم 7 سال مرا دروغکی عقد کرد / وقتی فهمیدم که دیگر دیر شده بود+ عکس

دختر شهرستانی پایش به اروپا نرسید اما آبرویش را به یک جوان در تهران باخت+ عکس

وقتی زنم 3 شب به خانه نیامد تازه فهمیدم او پرستار یک زن نبود بلکه...+عکس

دختر جوان پوست صورت پسری را کند و خورد!+ عکس

 

کدخبر: 255901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟