قصاص پایان خونین  وسوسه سفر به ترکیه +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، فرشید 22ساله متهم است شش سال قبل وقتی که 16سال داشت یک پسر 17ساله افغان به نام عزیز را در یک ساختمان نیمه کاره در خیابان تهرانپارس تهران قربانی سرقت Stealing طلاهایش به ارزش 300 میلیون تومان کرد. با توجه به شناسایی نشدن اولیای دم ،رییس قوه قضاییه برای وی حکم قصاص خواست. به این ترتیب این متهم هفته گذشته پای میز محاکمه ایستاد.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: 16ساله بودم و می خواستم برای زندگی به ترکیه بروم اما خانواده ام مخالف بودند. به همین خاطر چندین بار با انها درگیر شدم. اخرین بار وقتی دعوا بین من و پدر و مادرم بالا گرفت عصبانی شدم و وسایلم را برداشتم و پیش عزیز که رفیقم بود رفتم .من با عزیز درد دل کردم و به او گفتم می خواهم برای زندگی به ترکیه بروم. او هم گفت پول و طلا دارد که می تواند همراه من برای زندگی به ترکیه بیاید. من که از شنیدن حرف های وسوسه شده بودم شبانه او را با بالشت خفه کردم. با چکش و چاق22و ضربه به او زدم..پول و طلاهایش را دزدیم. می خواستم مقدمات سفرم به ترکیه را فراهم کنم که از طریق ردیابی گوشی موبایلم بازداشت شدم.

وی ادامه داد: من حالا شش سال است که در زندانم. به خاطر بچگی دست به این قتل Murder زدم و در کانون اطلاح و تربیت متوجه شدم که اشتباه بزرگی مرتکب شده ام.

در ادامه جلسه وکیل وی درخواست کرد تا ماده 91 قانون Law مجازات اسلامی جدید که امتیازی ویژه برای محکومان زیر 18 سال قائل شده است در مورد این متهم اعمال شود.

قضات دادگاه اما دیروز پس از بررسی موشکافانه پرونده درخواست اعمال ماده 91 را در مورد این متهم نپذیرفتند و حکم به قصاص وی صادر کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 273116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟